Kız,dudaklarını oğlandan ayırdıktan sonra yakasını tuttu.
"YOONGİ BU,ÇOK GÜZEL.BİRAZ DAHA İSTİYORUM." Yoongi,kızı kucağına aldı ve odaya doğru yöneldi."Napıyorsun?"
"Daha fazla istemiyor musun?" yoonginin bu cevabı kızı şaşırtmıştı.Yoongi,tebessümü yüzüne yerleştirdi ve kapıyı açtı.Kızı yatağa doğru uzandırdı.Tişörtünün eteklerini tuttu.
"Dur. Ben çıkarmak istiyorum." kız,yataktan kalktı ve ayakta ki oğlana yaklaştı.Oğlanın ellerini indirip tişörtü kendisi tuttu.Yavaş yavaş beyaz tenini seyretmek istercesine çıkarmaya başladı.Oğlanın,cılız vücudu mutlu ediyordu."Hep bunun hayalini kurdum." dedi.Dudaklarını oğlanın gerdanında gezdirdi.
"Youra." kızı omuzlarından tuttu ve itti.Kız yatağa düşmüştü ve yoongi üstüne."Benim sıram" Youra'nın,elbisesini kaldırdı ve göbeğini öpmeye başladı.Kız,bu duygunun bu kadar güzel olacağını tahmin etmemişti.
Oğlanın,sarı saçlarına parmaklarını geçirdi.Yoongi,elbisesini daha çok yukarı çıkardıktan sonra tamamen çıkarmıştı.
Youra,gülmeden duramıyordu.Oğlan bu sefer,göbeğinin üstüne çıkmıştı.Kızın,sırtını kaldırdıktan sonra kopçalarını açtı.Üstü tamamen çıplaktı,diğer aşama altıydı.Kızı tamamen çıplak bırakınca her yerini öpmeye başladı."Yoongi-"
"Sus." onu susturduktan sonra işine devam etti.
Bugünlük bu kadar olsun yarın youranın gerçek yüzünü görmeye hazırlanın:D
aklıma geldikce gülücem hahahahehwhrwkfwwglaşv
bu arada 31.bölümde,smut yazmak.Hiç planlamamıştımŞWKFŞSKFAŞFLSŞVL