MagicAnik

124 9 5
                                    

Kdopak je tato osůbka? : Tato báječná dušička je moje úžasná kamarádka právě z vod Wattpadu. Je to Directionerka a má na svědomí už 2 FF 1D a jednu Vánoční povídku! Je jedna z těch neobjevených, ale MagicAnik=kvalitní čtení. ♥ (Gratulace k tolika přečtením u Tvé poslední povídky! )

Otázečky:
Jak si přišla na Wattpad?
Je to dost divné, ale o prázdninách se mi o něm zmínila snowmanlenny a tak se nějak stalo, že jsme sem začaly přispívat obě. :D

Kde bereš inspirace? :)
Vlastně úplně všude,jak z toho co se děje okolo mě, ale i třeba ze snu, proto se vedle mé postele vždycky nachází zápisník. ;)

Co ty na ten nárůst hvězdiček, přečtení a komentů?
Je to úlet, ještě nedávno jsem se těšila ze sta přečtení a něco přes dvacet hvězdiček a najednou bum, toto,pro mě obrovské číslo se objevilo u příběhu.

Jakou knihu na Wattpadu sis opravdu oblíbila? :)
Myslím, že je to Saving Angel od TomilsonLucie.

Vyjmenuješ mi 3 lidi Wattpadu , co od nich ráda čteš? Případně mi o nich něco připiš .. ;)
Určitě Petra_eM (od IWBWY, po Somethnig more, Sabulis (Dreamer), Wallerie (Idiot).

Tvoje nejoblíbenější kniha, kterou by si měl přečíst každý?
Hm, úplně nejoblíbenější kniha je Šampión (z trilogie Legenda, od Marie Lu).Není to vůbec můj šálek kávy, ale byla jsem příjemně překvapena.

Oblíbený/á spisovatel/ka?
Úplně oblíbeného spisovatele nebo spisovatelku nemám, ale dá se říct , že knihy od Colleen Houckové mě naučily znovu číst.

Knihu+autora co naopak nemáš ráda? Hm,nejméně oblíbená kniha? Asi Chvíle před koncem, protože se děj pořád opakuje, kdyby si někdo chtěl přečíst,nechci prozrazovat. Nejméně oblíbeného autora nemám, čtu od každého něco, takže se najdou jak lepší, tak horší autoři, ale nikdy to nebylo tak hrozné.

Co vzkážeš čtenářům?
Mám vás nejradši na světě, jen díky vám je u příběhu tak vysoké číslo! Bez vás by to prostě nešlo.Každému z vás patří veliké děkuji.

Čtěte A.n.!:↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

http://w.tt/1R0jjGC ←Mavinin profil
První kapitola se doufám povedla ! :) Mrkněte se , kdyžtak na Mavinin profil. .. :) ♥ Moc mě tím potěšíte!
Chci se omluvit za případné chyby /špatný opis ze zpráv, ale na mobilu mi to nějak nejde okopírovat, takže to přepisuju. :D Ráno to opravím (Případně) :) Užijte si rozhovor! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Miluju vás

-Lass ♥

Wattpaďané Wattpaďanům, aneb rozhovory na mnoho způsobů*slow adding*Kde žijí příběhy. Začni objevovat