Kdo je Royal's Secret?:Royal je velmi chytrý a nápaditý človíček!Má pěkné nápady.Bohužel,na ně všechny nemá čas(Matthew!Čekám! :D),ale i ta jedna kapitola stojí za to!Je s ní taky úžasný pokec. :)Taky je to diářová a deníková fanatička! :D Pokud se jí chcete zavděčit,omluvit se jí nebo jí udělat jen tak radost,určitě nějaké pěkné kousky uvítá! A pokud chcete,aby vás nenáviděla,pusťte jí horor. :D
Otázečky:
1)Jak ses dostala k Wattu?
Už od malička jsem byla velký knihomol. A jakmile jsem dostala do ruky chytrý telefon, musela jsem mít i nějaké knihy v tom telefonu. Tak jsem do vyhledávače googlu play napsala: bezplatné knihy. A co se mi z těch výsledků nejvíc zamluvilo? No přece to oranžové W. (Protože je přeci oranžové)
2)Co málo uznávané skladby?
No, tohle mě napadlo jednou, když jsem poslouchala 'můj mix' na youtube a objevila se tam jedna z těch málo uznávaných skladeb. Když jsem se koukla na počet zhlédnutí, naštvala jsem se. Proč? Stouplo to snad jen o jeden tisíc od té doby, co jsem písničku slyšela naposledy. A to bylo asi pět dní. Tak jsem se rozhodla založit tuhle knihu. A písničky beru.....vždy je nějakou najdu. Ať od mé kamarádky nebo na ní náhodou narazím.
3)Radši hmotné či nehmotné knihy?
Huh, vlastně obě. Ty nehmotné (elektronické) jsou dobré třeba do školy, nechci s sebou vláčet ty těžké bychle. Ale doma, když se mi chce, čtu ty hmotné. Ale další problém je, že si ještě nevydělávám svoje peníze, takže knihy dostávám (většinou) a to tak pětkrát až šestkrát za rok po dvou knihách.
4)Názor na dnešní Wattpad?
Náš Wattpad jde to h*jzlu (nevím, kde se píše ta hvězdička :D) a to víme snad všichni. V jedné mé knize 'Sorry, i don't understand you' jsem psala jeden z mnoha důvodů. Nebudu se tu k tomuto tématu vyjadřovat, raději. Jinak bych použila svůj dlouho nepoužitý, pestrý slovník a to nikdo nechce. Jelikož by to dopadlo jako nevypípané Ano šéfe!
ČTEŠ
Wattpaďané Wattpaďanům, aneb rozhovory na mnoho způsobů*slow adding*
RandomRozhovory. Mnoho úžasných spisovatelů, mnoho knih a úspěchů!