Kdopak je Spisovatelka?:Upřímně musím říct,že si moc vážím její kritiky,protože mě to posune dál a zlepšuje to moji kvalitu psaní.Taky jsem se naprosto zamilovala do 'Redable as a book',protože,holka,ta kniha má nejen nápad,ale i suprové zpracování! :) A nejen tato kniha! :)Také je to milá osůbka a silně perverzní duše,takže bacha..! :D
Raději hmotné či nehmotné knihy?
Mám radši ty hmotné, ale nikdy nepohrdnu ani těmi nehmotnými, protože kniha je prostě vždycky kniha. Kdyby mi ale někdo nabídl, jestli chci e-book nebo obyčejný paperback, neváhala bych a vzala si ten paper, no. :)
Jak tě napadlo,napsat 'Tlouštíka'? Tlouštík vznikl někdy před třemi týdny a úplnou náhodou. Projížděla jsem něčí fitness Instagram. Najednou na mě vyskočila fotka kluka, který prošel hubnutím. Předtím vypadal prostě fakt hrozně a najednou takový krasavec. :D Nejdřív jsem si spíš říkala něco ve smyslu: „Musím si taky najít nějakýho toho tlusťouška, a pak z něj udělat krasavce." :DD Ale za pár dní, když jsem byla venčit psa, mě něco trklo. Prostě se mi zničeho nic začal v hlavě rodit nápad na trochu humorný příběh o někom takovém. :) Navíc jsem zrovna taky v tom „hubnoucím" období, tak mě napadlo, že by bylo fajn napsat něco, co bude ze života a zároveň to bude i vtipný. :)
Názor na nynější Wattpad?
Nynější Wattpad... No, nevím, je to docela těžká otázka. Samozřejmě byl lepší, když tu nebylo bilion příběhů o youtuberech nebo fan fikcí na Luka Hemmingse. Někdy mi přijde, že to píšou desetileté děti, které ani neví, jak vypadají uvozovky. Být těmi zpěváky nebo herci, bylo by mi docela trapně, kdybych si četla, jak znásilňuju nějaký děti, protože to o mně napsali. :DD No, prostě si myslím, že až ta vlna těhle věcí opadne, Wattpad bude zase ta skvělá komunita. Doufám tedy, že jsem tím nikoho neurazila. :D Ale zase si musím přiznat, že jsem asi dvě četla, no, některé mají potenciál, ale přesto bych to uvítala v té podobě, kdy jsou to normální lidi.Máš oblíbeného/nou spisovatele/ku tay na Wttpd?
Je jich tu spoustu. Myslím, že vždy se mi od nějakého spisovatele líbí minimálně dva příběhy, včetně tebe. :) Nebudu jmenovat, protože to by bylo na dlouho, ale můžu říct, že je jich tu hodně. :D Která kniha se ti vryla do mozku?
Pokud bych brala z těch hmotných, byla by to asi Jako zabít ptáčka. Ta kniha mi ukázala, že nikdy nebyla a ni nebude spravedlnost mezi rasami. Všem určitě doporučuju! Ještě nějaký ten Skleněný trůn, a to především svou velice silnou dávkou klišé. Je jich zase hodně, no. Pokud jde o Wattpad tak mě dost dostala kniha Nigh Kids. No, bylo to především tím koncem, který mě naprosto dostal. Několik dní jsem se z toho vzpamatovávala. :D Taky California, ta mě dost ovlivnila. Od té doby, co jsem si ji přečetla, jsem mnohem hnusnější na lidi, než jsem doposud byla. :D
ČTEŠ
Wattpaďané Wattpaďanům, aneb rozhovory na mnoho způsobů*slow adding*
AcakRozhovory. Mnoho úžasných spisovatelů, mnoho knih a úspěchů!