Deel 2

100 5 4
                                    

Waar kan ik slapen vraagt Justin aan mij. Uh loop maar mee lach ik zenuwachtig. Tja Samuel wil hem niet op de kamer dus moet die bij mij op de kamer. Hier zeg ik en kijk naar beneden. We hebben geen andere en ja dit is mijn kamer en je kan op een matras op de grond praat ik snel achter elkaar. Ik hoor Justin griniken. Het is goed hoor zegt Justin en kijkt me aan. Opeens dringt het tot me door hoe ik erbij sta. Ik loop snel weg naar de badkamer. Oh jeetje Marloes wat zie je eruit fluister ik tegen mijn spiegelbeeld. Ik loop weer terug naar mijn kamer. Justin heeft net zijn shirt uit gedaan. Mijn hoofd staat letterlijk op ontploffen. Justin draait zich om. Hij grijnst. Uh even kleren pakken mompel ik. Ik loop naar mijn kast. Ik pak een kort broekje en een hempje. Het is namelijk warm weer vandaag. Ik wil weglopen maar er word aan mijn arm getrokken waardoor ik tegen een borst aanval. Ik uh mompel ik weer. Justin kijkt me nog steeds grijnsend aan. Ik wil douchen probeer ik hard te zeggen wat totaal mislukt. Mag ik mee fluisterd hij hees. Mijn hoofd word weer knal rood ik voel dat gewoon. Hij laat me los. Waar is de badkamer zegt hij met een grijns. Ik loop stilletjes naar de badkamer. Mijn kleren in een hand. Hier sta ik dan met Justin Bieber in de badkamer. Ik kijk naar beneden. Straks vind hij me dik. Of nee heb ik lelijke rare misvormde borsten. Justin trekt zijn broek uit. Man meent hij dit nou. We kennen elkaar nauwlijks. Ik trek mijn badjas uit. Nu sta ik in mijn ondergoed. Ik trek mijn badjas voor mijn buik. Je bent niet dik hoor ik Justin zeggen. Ik kijk omhoog. Hij staat wel heel dicht bij.

Do you love me? Ft Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu