Hij staat wel heel dicht bij. Justin stapt uit zijn boxer en zet de douche aan. Ik sta hier nog verstijft. Kom je nog hoor ik justin roepen. Moet ik nu gaan of moet ik nu niet gaan. Misschien kom ik wel als een watje over. Ik maak mijn Bh los. Daarna volgt mijn slip. Waarom ook direct naakt spookt er door mijn hoofd. Ik open de deur van de douche cabine. Justin staat met zijn rug naar me toe. Ik wil me net omdraaien. Ik zeep je rug wel in zegt hij. Ik loop met mijn handen voor mijn borsten naar hem toe. Ik draai me om en zijn handen gaan over mijn rug. Ontspan je maar babe ik vertel dit aan niemand fluisterd hij in mijn oor. Kippenvel gaat over mijn lichaam. Ik spoel me af. Wil je mijn rug ook doen grijnst hij. Draai je maar om zeg ik schor. Ik haal langzaam mijn handen weg. Ik doe der zeep op. Mijn handen gaan over zijn gespierde rug. Ineens draait hij zich om. Hij kijkt mij lachend aan. We blijven elkaar aankijken terwijl mijn handen over zijn borst gaan. Ineens zien we flitsen. Het is dat we in de douche cabine staan. Anders had iedereen ons gezien. Shit is heb de gordijn niet dicht gedaan mompel ik. Ze weten dat ik hier ben zegt Justin. Ze weten toch niet wie ik ben. Weet ik niet zegt hij. We spoelen ons af. Ik doe de douche uit. En nu vraag ik. Justin geeft me een handdoek. Doe die om. Hij doet zelf zijn handdoek om zijn heupen. Justin knuffelt me en zo lopen we uit de douche. Ze mogen mijn gezicht niet zien. Hij doet de gordijnen dicht. Ik kijk omhoog. Zijn gezicht komt dichterbij. We zoenen..?
JE LEEST
Do you love me? Ft Justin Bieber
FanfictionDe mutherfucker Justin Bieber staat voor mijn deur.. Marloes lijd een normaal leven.. De bel gaat en daar staat de enige echte Justin Bieber. Wat doet hij daar? Je leest het in Do you love me?