We lopen naar de douche. Ik krijg een mail op mijn mobiel. Justin dat huis is voor mij schreeuw ik blij en spring op en neer. Hij trekt me in een knuffel. Dan is het huis nieuwe huis voor ons alleen fluistert hij. Ik kan een lach niet onderdrukken. Ik trek mijn shirt uit. Justin staat inmiddels al onder de douche. Mijn string volgt en ik ren snel naar de douche. Kippenvel staat op mijn armen en benen. Ik duw Justin onder de warme stralen weg en ga er zelf onder staan. Ik word zacht tegen de koude muur geduwt. Justin mompel ik. Marloes grijnst hij. Ik heb het koud zeg ik zacht en kijk hem zielig aan. Zijn armen sprijd hij uit en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn handen wrijven over mijn blote rug.
Hij zeept zijn haar in. Ik kijk naar zijn rug. In zijn nek zit een vleugel tattoo. De zeep valt van zijn hoofd op de grond door het water.
Ik stap onder de douche weg. Ik trek mijn badjas aan en huppel naar mijn kamer. Ik wil de deur achter me dicht doen maar ik merk dat er iemand achter staat. Justin lach ik. Hallo lacht hij en duwt de deur open. Ik rol met mijn ogen en pak ondergoed met een sweater van Justin. Makkelijke kleren. Wanneer mag je naar dat huis dan vraagt Justin terwijl hij op bed zit. Uh even kijken. Morgen zeg ik meer tegen mezelf. Oh my god ik moet alles inpakken schreeuw ik. Ik ga mee zegt hij. Dus ik ook lacht hij erachter aan. Wauw.
JE LEEST
Do you love me? Ft Justin Bieber
FanficDe mutherfucker Justin Bieber staat voor mijn deur.. Marloes lijd een normaal leven.. De bel gaat en daar staat de enige echte Justin Bieber. Wat doet hij daar? Je leest het in Do you love me?