Kafa Karışıklığı

25 0 0
                                    

Olamazdı dimi? Dün sadece bir rüya olsa ne güzel olurdu. Ne yani bana bu zamana kadar hem dost hem abi hem aile olan çocuk şimdi beni mi seviyordu? Bu mümkün mü gerçekten? İyi de ben bunu kabul edemem ki. O hep benim en yakın arkadaşım, dostum, ailem oldu. Ben hep onla ağladım onla güldüm. Şimdi gelmiş bana seni 9 yıldır seviyorum diyor... Peki ben şimdi ne yapacağım...

...KEREM...

Peki ben şimdi ne yapacağım. Minik kız artık benden nefret ediyor? Onu üzdüm. Buna hakkım yoktu. İyi ama daha fazla içimde saklayamazdım ki. Çünkü onu çok seviyorum. Ben istediğim zaman gözlerinin içine bakıp aşık olduğum kadın diyebilmek istiyorum. Elini tutup gezebilmek, herkese bu kadın benim herşeyim; onu üzeni üzerim diyebilmek istiyorum. O ağlayınca gözyaşını silen ben olayım, başkası değil. Üzülünce bana sarılsın sevinince yine bana sarılsın. Ama üzülmesin o hiç, dayanamam. Tek gözyaşına dünyayı silerim. Ben onu çok seviyorum yaa... Aklımdan çıkmıyor bir türlü. Aklım çıkıyor ama o aklımdan çıkmıyor... 

Ah be minik kız sen benim gökyüzümsün anlasana. Senden asla vazgeçemem ben. Eğer seni sevmekten vazgeçersem dursun yağmurlar. Asla yağmasın. Şu an sen evde uyuyorsun ne güzel mışıl mışıl. Çünkü sinirlenince uyursun sen hep. Böyle gizlice evinize girip seni izlemek isterdim. Başını okşayıp saçlarının kokusunu hafızama kazımak isterdim, alnından öpmek isterdim. Sonra bide benden hatıra bırakırdım. Onun kimden olduğunu hep merak edeceğin atmayacağından eminim. Çok meraklı bir kızsın sen...


Minik kız o kadar güzel gülüyorsun ki aklımı başımdan alıyorsun. Dünyaları yaksalar umurumda olmaz sen gül yeter ki. Minik kız ben sende tutuklu kaldım. Kendimi senden alamıyorum. Sen beni sevmesen de seni seveceğim hep...

-ASLI...

Şimdi düşününce Kerem in beni sevdiğini şu ana kadar anlayamamam aptallık gibi geliyor. Sürekli etrafımdaydı. Sürekli benim için bir şeyler yapıyordu. Aptalım ben ona güvenmiştim. Ne olursa olsun sadece beni düşündüğü için dostça benim yanımda olduğunu sanmıştım. Ne kadar da aptalım. Nasıl onu kendime aşık edebildim. Beni sevmemeli. Eğer benden vazgeçmezse çok üzülecek. Ben hasta bir kızım. Ne kadar yaşarım bu şekilde onu bile bilmiyorum. Ölürsem arkamda bana aşık bir kalp bırakmak istemiyorum. Onu benden vazgeçmeye ikna etmem lazım. Hem ben hasta olmasam bile onunla ben olamayız ki. "biz" olamayız...

( hem çok geç oldu hemde kısa oldu çünkü bu aralar çok şey yaşadım kafam bulanmıştı ama artık düzenli yazıcam...)

ASLI KEREM'İ SEVMEZSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin