Elvetia
- Consumul de absint este legal. Producerea si comercializarea acestuia sunt interzise.
- Este interzisa spalarea masinii în zilele de duminica
- Este ilegal sa tragi apa dupa ora 22.
Franta
- E ilegal sa numesti un porc "Napoleon".
- E ilegal sate saruti cu cineva pe sinele unui mijloc de transport.
- Între ora 8 dimineata si ora 8 seara, radiourile trebuie sa difuzeze muzica frantuzeasca în proportie de 70% .
- E ilegal sa faci fotografii ofiterilor de politie sau masinilor de politie, chiar daca aceatia / acestea se afla pe fundal.
- Scrumiera este considerata arma mortala.
Grecia
- E ilegal sa dansezi dezbracat pe acropola din Atena.
- E ilegal sa porti pantofi cu toc când vizitezi vestigiile arheologice
- În Atena poti fi arestat daca politistii constata ca nu esti îmbracat decent sau nu te-ai spalat.
Germania
- E interzisa prin lege mentionarea anului 1966 pe orice teren de fotbal.
- E ilegal sa ramâi fara benzina pe autostrada.
- Purtarea mastilor în timpul unei greve este interzisa.
Italia
- Un barbat poate fi arestat daca poarta fusta.
- Lovirea cuiva cu pumnul este considerata o încalcare a legii.
- În Veneția este interzisa hranirea pasarilor.
- În Milano este ilegal sa nu zâmbesti tot timpul în locurile publice (cu exceptia înmormântarilor si vizitelor la spital).
Portugalia
- Este o încalcare a legii daca urinezi în ocean.
Regatul Unit
- Este ilegal sa cazi de pe Blackpool Tower indiferent de situaţie.
- E ilegal ca o femeie sa manânce dulciuri într-un mijloc de transport în comun.
- Femeilor gravide le este permis sa nasca în orice spatiu public, si chiar sa foloseasca la nevoie casca unui ofiter de politie.
Suedia
- Desi prostitutia este legala, e interzisa prin lege apelarea la serviciile unei prostituate.
- Este interzis sa-ti jignesti sau sa îti faci de rusine copiii.