0.0

154 22 11
                                    



    Çocukluğumdan beri tek bir hayalim vardı. Her çocuğun sahip olduğu basit bir  şeydi işte, sıcak bir yuva kışın bacası tüten, yazın eğlencesinden geçilmeyen keyifli bir aile...Okula gitmek, annemin bırakması, babamın alması, gece yatarken iyi geceler öpücüğü kadar basit bir hayaldi oysaki...   

  Hayallerim onlardı, peki hayatlar. Bir  barakada  bir grup çocukla, bir kaç kişi tarafından hırsızlık yapmakla  geçti.

   Ne zaman oraya düştüğümü anımsayamıyorum ama küçüktüm, fazla küçük ve masum. İlk başta bize dilencilik yaptırıyorlardı,  sonra büyüdükçe hırsızlık yaptırmaya başladılar, bazen döverlerdi bizi durduk yere, ve her zaman şöyle derlerdi "Dayak yiyin ki, dövüşmeyi de öğrenin." bu lafı şimdi anlıyorum. Hayata  asla bir kız gözüyle  bakmadım, dövdüm ve dayak yedim. Hayat gerçek yüzünü bana küçük yaşta gösterdi. Oyun oynayarak değil, hırsızlık yaptırılarak.

   Şimdi ise 17 yaşında bir genç kızım. Bazen boş zaman buldukça devletin açtığı bedava derslere ve sınavlara giriyorum ve gayette başarılıyım. Hayat bana güzel bir hediye verdiyse zekam'dır.

    Mert'den kafama yediğim şaplakla kendime geldim" Hey Esila orada mısın?  çık artık o kuyudan"dedi. Salak şey ne olacak ya. Mert oradaki en iyi arkadaşımdır. Anlaşabildiğim tek kişi o dur. "Mert bana bak bir gün ters tarafıma denk gelecek, bir vuracağım duvara sülük gibi yapışacaksın." dedim.  Herkes katıla katıla gülmeye başladı. Sert bir ses " Kapayın çenenizi ve dinleyin" dedi. Bu Ahmet ağabeyin sesiydi. Ahmet ağabey  bize hırsızlık yaptıranlardan biri diğeri ise Mehmet ağabey . Ahmet ağabey söze başladı " Herkes işinin başına,  boş döneni keserim. Gaye ve Merve siz mutfağa geçin. " dedi. Barakada üç kız vardı  fakat kızlar arasında tek beni çalıştırıyorlardı.

       Ahmet ağabey gidince herkes dağılmaya başladı. Mert bana döndü ve "Hadi bu gün  ayrılalım ve  yalnız çalışalım " dedi. "Tamam, dikkat  et yakalanma geçen seferki gibi abla rolü yapamam."dedim. "He he tamam." dedi.

      Şimdi geçenlerde ne oldu diyeceksiniz. Mert yaşlı bir bayanın çantasını araklamış, tabi o sırada orada da sivil polis varmış. Tabi bizim dangalak yakalanmış. İşte götürmüşler karakola, sonra bir telefon geldi. "Alo Esila hanımla mı görüşüyorum?"dedi. Bende"Evet" dedim. "Ben  polis" dedi. Tabi ben şok ,vefat. Hemen akıllık yapıp "Sizin benimle ne işiniz olabilir ki !!" dedim. "Kardeşiniz Mert hırsızlık yaparken yakalandı."dedi. Ne kardeşi be! demek ablam falan demiş bizim akıllı.baya şaşırdım hem kardeşin dediğine hemde yakalandığına."Ne" dedim endişeyle."Hemen geliyorum"dedim. Soluğu karakolda aldım. İşte öyle, böyle evde hasta annemiz var, falan dedim. Tabi sabıkamız olmadığından salıverdiler. İşte o gün paçayı zor kurtarmıştık ve o gün ilk kez yakalandık.

     Boş sokakta ilerliyordum aklıma birden sınavım geldi. Koşa koşa dershaneye yetiştim. Nasıl olsa akşama kadar vaktim vardı. Tam da vaktinde varmışım. Soluk soluğa "Geç mi kaldım hocam." dedim. Hoca "Daha yeni başlamıştık" dedi ve elindeki deneme sınavını bana uzattı. Bende çözmeye başladım. Eğer bu sınavı kazanırsam yani ful çekersem, beş bin TL para ödülü vardı. Kazanırsam uzun süre hırsızlık yapmaz ve kendime   bile ayıra bilirdim.  Bir buçuk saat içinde denemeyi bitirip çıkacaktım ki  aklıma bir soru takıldı ve arkama dönüp hocaya " Hocam , sonuçlar ne zaman açıklanır." dedim. Hoca ise "Bir kaç güne." diye soğuk bir cevap verdi, arkamı döndüm, göz devirip oradan uzaklaştım.

     Şimdi eli boş dönemezdim, o yüzden etrafa göz gezdirdim. Ortalıkla pek yaşlı yoktu, bende bankada sıra bekleyen birinin arkasına geçtim. Genç bir adamdı ve cüzdanı arka cebindeydi salağın. Aldığım gibi kaçtım. O da arkasını dönüp " Hey gel buraya, orada kredi kartlarım var." dedi. Yani nakit para yoktu, olsun yine de belki işimi görür.

     Dar bir sokağa girdim ve o kötü sonla karşılaştım. Sıkışmıştım arkamda dev bir duvar vardı, en azından tırmanamayacağım kadar yüksekti. Genç, köşeden kan ter içinde döndü. Beni görünce durdu, adımları yavaşlattı ve piç  smile atarak "Şimdi ne yapacaksın bakalım küçük hırsız"dedi. İşte şimdi sıçtın Esila.

     ARKADAŞLAR İLK  BÖLÜM GENELLİKLE TANITIM İÇİNDİ O YÜZDEN KISAYDI.  iLK BÖLÜM SIKICI DİYE KESTİRİP ATMAYIN 2. BÖLÜM EĞLENCELİ VE 4. BÖLÜMDE OLAYLAR BAŞLIYOR. HER PAZAR 2 BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM VE UZUN OLACAK .LÜTFEN VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN VE LİSTENİZE DE EKLERSENİZ SEVİNİRİM. SİZLERİ SEVİYORUM :) 647 KELİME HADİ HAYIRLISI.


YARAMAZ HIRSIZ ( Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin