➰
Teyzemgile vardığımda en sevdiğim kuzenim olan Zeynep hemen beni odasına çıkartmıştı. Sürekli onu çok özlediğimi dile getirip duruyordum. Biz beraber büyümüştük ve kuzenden öte olmuştu. Sonra teyzemler Londuraya taşınınca çok görüşemez olmuştuk. Sürekli whatsaptan konuşuyorduk. Hatta geleceğimi duyunca çok sevinip annemi aramıştı. Ne kadar annemi destekliyor diye kızsamda seviyordum salağı. Odasına bir yatak daha koydurtmuştu beraber kalalım diye. Şimdi siz düşünün nasıl sevdiğimizi. Bavulumdakileri çıkartıp Zeynep'in dolabına yerleştirmeye başladım. Çantamdan çıkarttığım şortu ve askılı badiyi üzerime geçirip saçlarımı topuz yaptım. Kıyafetlerimi dolaba asarken Zeynepe bugün uçakta olanları anlatmaya başladım. " Kızım görcen tam bir ego yığını , ama felaket güzel gülüyor ve gözleri adamı bağlıyor ama o gözleri hakketmiyor o. Napcan Rabbim bi yerden alıp bi yerden veriyor. Bununda tipten vermiş akıldan almış. " dedim elimdeki son elbiseyide asarak. Zeynep bir kahkaha patlatmıştı. " Kuzi sen böyle kolay kolay sinir olmazsın çocuk napmış sana" dedi gülerek. " Kızım anlamıyon herhalde ayı dedi be bana " dedim . Boy aynasının önüne geçip fiziğime baktım. O kadar da değildi yani ayı olacak bir fiziğim yoktu gayet normel türk kızı fiziği vardı. Kendimi çok beğenmesemde giderim de vardı. " Hayır anlamıyorum nerem ayıya benziyor birde göz doktoruna gözükmeli Çamış!" zeynep sesli bir kahkaha patlattı ona dönüp ne var bakışı attım. " Sesli düşünüyorsun kuzi " N E sen ciddimisin diye bir bakış gönderdim. Kafasını olumlu anlamda salladı. Derin bir of çekip yatağa doğru yürüdüm. " Ee sen anlat biraz senin nasıl gidiyor ? " dedim. İmalı bakışlarımı yollayıp. Zeynep güzeldi sert yüz hatlarına sahipti ve bu onu olgu gösteriyordu. Kıvırcık saçları güzelliğini iyice ortaya çıkartıyordu. Fiziği desen mankenlere taş çıkaracak kadar güzeldi.
Zeynep derin düşüncelerden çıkıp gözlerime baktı yine hüzünlenmişti. " Emre aynı be Selin her zaman ki gibi bana yüz vermiyor ve şuan Tuğçe diye bir kızla çıkıyor okulun popüler kızlarından biri. " dedi . Sesi hüzünlüydü. Zeynep hergün bana whatsaptan anlatırdı Emreyi nerdeyse 2 yıla yakın seviyordu Emreyi ama Emre yüz vermiyordu. Okulun Piç çocuklarındandı. " Üzülme be kuzi o kaybeder." yanına gidip sıkıca sarıldım. " Kızım ne kaybetcek ya çocuk zengin güzel kızlarla çıkıyor " dedi . " Kızım manyak manyak konuşma sen çok güzelsin boy pos endam maşallahın var yani " dedim sırıtarak. " Oda sende çok güzelsin kuzi bakma sen o mavi gözlü çocuğun dediklerine kız görmemiş kız" dedi sırıtarak. Yanağına sulu bir öpücük koyup yatağıma geçtim. Yorganı üzerime çekip " İyi geceler kuzi " dedim oda aynı şekilde deyip yattı.🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛
Sabah Teyzem'in sesine gözlerimi açtım.
" Kızlar uyanın bakalım okula geç kalacaksınız " dedi . Yorganı iyice başıma çekip arkamı döndüm. Teyzem dibime gelip " Selincim bak Zeynep uyandı neden uyandı çünkü ona napacağımı biliyor " dedi gözlerimi açıp teyzeme baktığımda elinde sürahiyle tepemde dikiliyordu.
"Eüzübillahimineyşetaniracimbismillahirahamanirahim" dedim birden yataktan sıçrayarak. " Teyzem napıyon , napıyon sen teyze " dedim.
Zeynep ve teyzem kahkahalar atmaya başladılar. Ölümcül bakışlarım teyzem ve zeynep arasında mekik dokuyordu. " Teyze gerçekten anneme çekmişsin pes yani " dedim yataktan kakerken.
" Sende gerçekten zeynepe çekmişsin ilk oda aynı tepkiyi vermişti pes yani" dedi beni taklit ederek. Zeynepin koluna vurarak " boşuna ikizim demiyorum diye " dedim sırıtarak zeynep kolunu ovalarken " Elinde sertmiş be kuzi " dedi teyzem ikimizede gülüp odadan çıktı. Dolabı açıp boyfriend bir pantolon giyip üzerime tek omzu düşük siyah badi giydim saçlarımi örüp yana aldım. Gayet güzel görünüyordum. Ayağıma Zeynepin siyah converslerini geçirip son kez kendime boy aynasında baktım. " Ya converslerimi ben giycektim " dedi Zeynep dil çıkartıp odadan çıktım. Teyzem kahvaltıyı hazırlamıştı. Zeynepte gelince kahvaltıya başlamıştık. Zeynepin okulunda 2 haftalığına misafir öğrenci olacaktim. Annem rahat rahat evlenebilmek için beni buraya göndermişti ve ona çok kızgındım.
Zeynep omzuma vurarak " şanslı köpek okul kıyafeti de giymiyor " dedi kendi gayet rahatsızdı ama okul kıyafetleriyle bile güzel duruyordu. Kendim aklıma gelince yüzümü buruşturdum ben okul kiyafetleriyle gayet maymuna benziyordum. Maymun deyince aklıma Mavi gözlü ego yığını geldi. Ağzıma attğım ekmek boğazına kaçmıştı ve öksürmeye başladım. Zeynep " Anneeee pıçak getir Selin mındar gidiyor " diye bağırdı. Dirseğimi karnına geçirdiğim de " Ah " diye bağırdı. Suyumdan bir yudum alıp kendime geldim. Zeynepe dönüp " kızım sen ne biçim kuzensin ölüyodum " dedim. Gülerek kalkıp çantasini ve montunu alıp çıktı bende montumu ve çantamı alıp arkasından gittim.⏳⌛
Okula vardığımız da havalı bir giriş yaptım. Herkesin gözü üstümdeydi farkındayıp kulağıma uğultular geliyordu ama anlamıyordum çünkü yabancı konuşuyolardı. Zeynepin sınıfına doğru ilerlemeye başladığımızda tanıdık bir ses duydum. " Oo küçük cadı da buradaymış. " Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdiğimde mavi gözlerle karşılaştım. Aynı şekilde " Oo ego yığınıda burdaymış " dedim aynı şekilde. Zeynep bana dönerek " Aliyi nerden tanıyosun ? " dedi şüpheli gözlerle " Bahsettiğim ego yığını bu çocuk " dedim Zeynepe bakarak. Adının Ali olduğunu öğrendiğim mavi gözlü çocuk sesli bir kahkaha attı.
" Demek benden bahsettin. Ne dedin ? Dur ben söyliyim ne kadar yakışıklı olduğumu falan " dedi pis pis sırıtarak. " Yok canım ne kadar ukala , hayvan , camış , ruh hastası... Olduğundan bahsettim." dedim . Sırıtmaya devam ediyordu ruh hastası manyak . Sinirlerimi iyice bozmuştu. İyice dibine girerek " Bana bak Aliş sinirlerimi bozmaya devam edersen senin için hiç iyi olmaz o yüzden işine bak benimle uğraşma !!" Ali yanındaki çocuğa bakıp sırıtmıştı kafasını bana çevirdinde suratı ciddi bir hâl almıştı. " Uğraşırsam ne olur? " dedi meydan okurcasına hafif gülümseyip " Senin tabirince cırlarım " dedim. Tekrar sırıtmaya başladı. " Allah düşmanımın başına vermesin ! Ama beni hafife alma küçük cadı çünkü bir kere gözüme battın o yüzden seninle uğraşıcam. " dedi. Yine keyfimi kaçırmıştı. " Hodri Meydan o zaman" deyip arkamı döndüm Zeyneple sınıfa doğru yürümeye başladık....