Beni Hafife Alma Maviş

115 6 0
                                    

Sınıfa girip boş olan bi sıraya yöneldim. Çantamı bırakıp oturdum. Zeynep tam çaprazımda oturuyordu. Zeynepe dönüp " Kızım tanıdığını neden söylemedim ?" dedim kızmış bir ses tonuyla. Zeynep bana dönerek " Ben nerden bileyim Selin ? Mavi gözlü bi omu var allasen ? " dedi. Haklıydı. Kafamı olumlu anlamda sallayıp telefonumu elime alıp anneme mesaj attım.

- Gönderilen : Annişş😍 -

" Naber anne ? ".
Anneme hâlâ kızgındım ve kızgınlığım uzun süre gitmeyecek gibiydi . Bana sormadan evlenmeye kalkması ve üstüne üstelik başından savar gibi beni Londuraya göndermesine iyice kızmıştım.

Telefonun sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve mesajı okumaya başladım.

- Gelen : Annişş 😍 -

" İyi kızım sen napıyosun ? " mesajı okuyunca gözlerimi devirdim. Ve cevap yazmaya başladım.

- Gönderilen : Annişş 😍 -

" İyi bende Zeyneple okula geldik. Sen naptın evlenebildin mi Haluk Beyle? " dedim . Kerçli bir şekilde. Aradan vakit geçmeden cevap gelmişti açıp okudum.

- Gelen : Anniş 😍 -
" Selin bu konuyu defalarca konuştuk uzatma artık yeter ! Şimdi ben müsait değil okulundan sonra arıcam seni. " mesaja göz devirip telefonumu çantama attım.

Zeynepe baktığımda kafasını sıraya koymuş uyuyordu. Yanına gidip kolunu dürttüm " Len uyuma kalk " dedim sesli bir şekilde. Kafasını kaldırıp " Ne var ya " dedi. Eliyle gözünün önüne gelen saçları çekerek.
" Dersin başlamasına ne kadar var kalk kantine gidelim sana kahve alayım uykun açılsın " dedim sırıtarak. Kolundaki saate bakıp " 10 dakika var kalk gidem" dedi. Koluna girip sınıftan çıktık. Kantine vardığımızda iki kahve alıp boş bi yer varmı diye bakındım. Neredeyse tüm masalar doluydu. Gözüm köşedeki boş masaya çarpınca ayaklarımı oraya doğru yönlendirdim. Zeynepin kolumu tutmasıyla durdum " Ne oldu ? " dedim soran gözlerle ona bakarken. " Kuzen oraya oturmayalım gel bahçeye çıkalim. " dedi tedirgince.
" Neden miş ? Gel ya oturalım " dedim tekrardan oraya yönelerek. Masaya oturup kahvemden bir yudum aldım. Zeynepte gelip basımda dikilmeye başladı " Selin burası Alilerin masası kalk gidelim sorun çıkmasın. " dedi. Alilerin masası olduğunu duyunca sesli bir kahkaha patlattım. " Allah Allah tapulu malımı ? Kalkmıyorum anasını satayım sende otur şuraya " dedim gözlerimle sandalyeyi işaret ederek. Etrafımdakiler şaşkın gözlerle bana bakmaya başlamışlardı. Sanki adam öldürüyodum.

Giriş kapasından gelen sesle kafamı oraya çevirdim. " Ooo kimleri görüyorum. Küçük cadı da buradaymış" dedi Ego yığını. Gözlerimi devirip " Aa ne tesadüf ego yığınıda buradaymıs " dedim. Her zaman ki gibi sırıtmaya başladı. Gözlerini Zeynepe , bana ve oturduğumuz yere bakınca sırıtması daha da genişledi.

" Sana buranın bizim masamız olduğunu söylemediler sanırım. Neyse bir kereliğine affediyorum yenisin sonuçta."

Koca bir kahkaha patlatım yüzüne baktım.

" Yok canım söylediler. " dedim meydan okurcasına. Sergilediğim tavırdan memnun olmamışcasına yüzünü ciddi bir hâl aldı. Yanında ki Emre olduğunu öğrendiğim çocuğa bakıp tekrar bana baktı " Kalk oradan " dedi sakin ama sinirli bir şekilde.

" Kalkmıyorum. Baban gelse kaldıramaz beni buradan "

" Kalk oradan " diye bağırdığından korkudan yerinden sıçradım. Mavi gözleri alev almaya başlamıştı. Hâla oturmaya devam ediyordum. Zeynep ayağa kalkmış ' Gidelim ' gibisine şeyler zırvalıyordu. Ali gözlerini kapatıp sabır dilercesine havaya bakıp sonrada bana baktı.

" Kalkmıyormusun ? "

" Kalkmıyorum." birden koluma yapışıp beni sertçe çekince neye uğradığımı şaşırmıştım. Zeynep Alinin kolunu tutup beni bırakması için çekerken Emrede zeynepi tutup kenara çekmişti. Etraftakiler bize şaşkınlıkla bakmaya devam ediyorlardı. Ali kolumdan tutup beni çekiştirmeye başlayınca arkasından hızlıca yürümeye devam ederken " Bırak beni " diye bağırıyordum.

Beni spor salonuna sokunca sert bi şekilde kolunu bıraktı. Kolunu o kadar çok acıtmıştı ki kolumu diğer elimle ovalamaya başladım.

" Bana bak kızım ben senin bildiğin o erkeklere benzemem. Acımam yakarım canını. " sesiyle ürksemde belli etmemeye çalıştım.

" Ne oldu Aliş damarına mı bastım ? " dedim onun yaptığı gibi sırıtarak. İyice sinirlenmişti. Konuşmaya devam ettim. " Tabi ki de damarına bastım çünkü ben diğer kızlar gibi senin ağzının içine düşmedim sana karşı geldim sende bunu kendine yedittiremedin " dedim gözlerine bakarak. Derin bir nefes alıp

" Bunu sen istedin küçük cadı yakıcam canını. " dedi ve omzuna çarparak kapıya doğru yürümeye başladı arkasında sesim çıktığı kadar bağırdım " Beni hafife alma Maviş " diye.
⏳⌛

Derse girmemiştim. 15 dakika sonra zil çalmıştı. Zeynep yanıma gelmişti. Olanları anlatmaya başladım. Bir yandan Aliye küfür ederken bir yandanda ondan uzak durmamı istemiştim.
" Hayır Zeynep anlamıyorsun benimle kimse böyle uğraşamaz " dedim meydan okurcasına. Saçımın örgüsünü açıp tekrar örmeye başladım o sıradada zeynep " Tamam kuzen anlıyorumda Ali bildiğin gibi biri değil tehlikeli. " dedi. Gözlerimin içine endişeyle bakarken. Omzuna dokunup " Tamam kuzen sıkma canını o benimle uğraşmazsa bende uğraşmam. " dedim tebessüm ederek. Zil çaldığın bahçedeki banktan kalkıp sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Zeyneplerin sınıfında sadece türkler vardı ve bu işime gelmişti diğerlerinin yanında kendimi yabancı hissediyordum. Koridorda yürürken duvara yasalanmıs Ali ve Emreyi gördüm. Onları aldırış etmeden yürümeye devam etti. Tabi ki de Ali dayanamayıp laf atmıştı.

" Naber küçük cadı " dedi. Gözlerimi devirip " İyidir Ego Yığını senden naber " dedim alaylı bir ses tonuyla. Sırıtmaya devam ederken " Bakıyorumda dediklerimi ciddiye almış gibi gözükmüyorsun " dedi yarı ciddi yarı dalga geçer gibi . Sesli bir kahkaha atıp " Doğru tahmin Aliş. Senin dediklerini değil seni tamamen ciddiye almıyorum. " dedim sırıtarak.
Dediklerime bozulsada belli etmemeye çalıştı. " Sen beni ciddiye almamaya devam et. Canın yandığında iş işten geçmiş olacak. " dedi. Aramızda kısa bir mesafe kalacak şekilde ona yaklaştım işaret parmağımı göğsüne koyup. " Sen anca o güzel mavi gözlerini belertip belertip tehdit edersin , başkada bir numaran olmaz. " dedim. Yüzü ciddi bir hâl alırken mefeslerimiz birbirine çarpıyordu. Ondan uzaklaşıp arkamı döndüm ve zeyneple sınıfa girdik...

Eveet yeni bolumler bundan sonra cumartesi gunleri yayinlanacak tabi gerektigi kadar yorum ve vote alirsa...
Umarim begenirsiniz simdiden tesekkurler :*

Kayip Yasam // AlSelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin