4

140 9 4
                                    

Son ders zili çaldığında başımı sıradan kaldırıp çantamı aldım ve sınıftan çıktım. Zeynepin araştırma ödevi olduğu için bir önceki teneffüs arkadaşıyla kütüphaneye gitti. İşi uzun sürebileceğinden ben eve gitmeye karar verdim. Okul eve ne çok yakındı ne de çok uzaktı. Kafamı dağıtmak için yürümeyi tercih etmiştim. Çantamdan telefonumu ve kulaklığı çıkardım. Kulaklığımı kulağıma takıp müzik albümünden ' Duman - Yanıbaşımdan ' açtım.

Bugün olanlar kafamı allak bullak etmişti. Londra ya geldiğim ilk günden kendime düşman edinmiştim. Ve bu düşmanımda uçakta tanışıp tartıştığım Aliydi. Uçakta ne kadar onu ukala gıcık bir tip olarak görsem de okulda tam tersi sinirli ve kural tanımayan bir tip olarak görmüştüm. İlk günden fark etmiştim ondan herkes korkuyordu. Ama neden ? Uçaktaki kıza bile gözüyle gidebilirsin işareti yapmıştı ve kız onu dinlemişti. Okuldakiler desen bir dediğini ikilettirmiyolardı ve burası Londraydı.

Yanımda birinin belirdiğini hissedince ona doğru baktım. Ve Aliş. Gözlerimi devirip önüme döndüm. Telefonumda ki şarkı değiştiğinde yine dumandan devam ediyordu. Bu Herşeyi Yak çalmıştı. Sanki Ali yanımda yokmuş gibi yoluma devam etti. Ayaklarımıza baktığımda aynı ayağı aynı zamanda atıyorduk. Kafamı ona doğru çevirip ne yaptığına baktım. Oda ben gibi ayaklarımıza bakıyordu. Ona baktığımı fark etmeden tekrar önüme döndüm ve yüremeye devam ettim. Kulaklığımın teki çıkınca ona doğru baktım kulaklığımı kendi kulağına takıyordu. Oda bana bakıp sırıttı. '' Napıyosun ? '' dedim sert bir ses tonuyla. '' Eee müzik dinlicem '' dedi umarsamaz bir şekilde. '' Kulaklığımı verip gidermisin ? '' dedim uyarıcı bir sesle bana bakıp cıkladı ve '' aa ayıp ama Selin paylaşmayı seviyosundur diye düşünmüştüm. '' dedi alayla. Gözlerimi kısıp yüzüne baktım. '' Sen napmaya çalışıyosun ? Başta benimle tartışıp intikam planları kuruyosun sonra bir şey yokmuş gibi davranıyosun.'' dedim sorarcasına. Durup bana baktı '' Birincisi durup durup kimseyle tartışmam ikincisi intikam planları yapmıyorum üçüncüsü belkide sana bir şans verebilirim .'' dedi her zaman ki gibi sırıtarak. Şaşkın gözlerle ona bakmaya devam ettim. '' Bir dakika bir dakika şimdi tartışmayı benim çıkarttığımı mı düşünüyorsun ? '' kafasını olumlu anlamda sallayıp tekrar sırıttı. Hala kulaklığımın teki ondaydı. Dışarıdan bakılınca sevgili gibi durabilirdik. '' Ne demek tartışmayı ben çıkartıyorum ? Tamam belki uçakta tartışmayı çıkartan ben olmuş olabilirim ama o orada kapanmıştı sen okulda uzatmaya devam ettin. '' dedim kendimi haklı çıkartmaya çalışarak. Bana bakıp güldü ve kendi kendine mırıldanmaya başladı. Kaşlarımı çatıp naptığını anlamaya çalışıyordum. ''Napıyosun '' dedim ona hala kaşlarım çatılı bir şekilde bakarken bana bakıp '' Şarkı söylüyorum Duman severim '' dedi. Gözlerimi devirip bende şarkıyı dinleme ye başladı. Arada gözüm kayıyordu ona ama göz göze gelmeyelim diye hemen gözlerimi kaçırıyordum. '' Selin '' dediğinde '' Hı '' dedim sadece çünkü şarkı beni alıp uzaklara götürmüştü. Gülme sesiyle ona dönüp ' ne oldu ' bakışı attım. '' Hı deyişine güldüm '' dediğinde bende gülmüştüm. '' Bişey mi dicen '' dedim sorar gözlerle. '' Gel herşeye tekrardan başlayalım ne dersin ? '' dedi. Gözlerimi açıp kapattım sağıma soluma baktım sonra kolumu cimcikleyip '' Ah '' diye bağırdım. '' Ay gerçekten gerçek. Rüyada falan değilim demi ? '' Ali sesli bir kahkaha attıp kafasını geriye doğru attı hayranlıkla onu izlerken gözlerimi kırpıştırdım. Valla annesiyle babası çok güzel eser çıkartmışlar ortaya tebrik ederim. Tüm kızların ağzı açık bi şekilde izleyeceği bir tablo vardı karşımda. Kafamı sallayıp kendime geldim. ' Napıyon selin , Selin napıyon ' dedi iç sesim haklıydı. Bana bakıp elini boynuna götürüp kaşır gibi yaptı ve '' sorumun cevabını alamadım '' dedi. Kafam da deli sorular vardı en önemlisi de Aliye inanabilirmiydim ? Gözlerine bakıp ''Sana inanabilir miyim ? '' dedi ciddi bir ses tonuyla. Gözlerime ' bana güvenebilirsin ' der gibi baktı. '' İnanabilirsin '' dedi gülümseyerek. Gülümsediği sayılıydı. Genelde sırıtıyordu. Kafamı olumlu anlamda sallayıp yürümeye devam ettik. Kulaklığımın teki onda teki bende Teoman Kupa kızı Sinek Valesi çalıyordu. sessiz yürümeye devam ettik.

Kayip Yasam // AlSelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin