televize

559 27 9
                                    

Jmenuji se Ann je mi 32 a mám manžela Toma a dvě dcery 13ti letou Miu a 5ti letou Jane. Přestěhovali jsme se do města Oxford do starého domu po nějakých lidech co to nevzali moc chytrým směrem. Ale dům byl velký a levný. Zabydleli jsme se a Jane byla z celého domu velmi nadšená a i po třech dnech nedělala nic ji něho než že seděla ve svém pokojíčku. Kromě měnění nábytku tady zůstala také velká a drahá plazmová televize a protože byla funkční, nechali jsme si ji. Jednou jsme s Tomem koukali na televizi a najednou se objevily záběry které mohly sotva patřit do zpráv. Záběry, že kterých naskakovala husí kůže, nebylo na tom nic špatného, ale měla jsem z toho strach. Na záběru byla žena, která stála a koukala se zády ke kameře do zdi a pomalu se otáčí. Těsně před tím, než se otočila, se záběry vypnuly, a zase běžely zprávy. Řekli jsme si, že se nám přeladil kanál a s lehkým znepokojením jsme se koukali dál. Ráno se Jane jako obvykle koukala na pohádky a já chystala ve vedlejší místnosti snídani. Najednou jsem uslyšela pronikavý jekot! Vběhla jsem zděšeně do obýváku. Jane tam nebyla. Rychle jsem se podívaná a na televizi, a myslela jsem, že snad omdlím. Jane byla za sklem televize a jen seděla. Měla nepřirozeně velké oči a celé černé.

A poslední, co jsem od ní slyšela byla Tichá slůvka: "sbohem"

Ahoj! Sorry, že v poslední době jsem nebyla aktivní. Líbí se vás moje tvorba, jsem ráda za vote

Pá pá Vaše Julia :3

Horory a Creepypasty Kde žijí příběhy. Začni objevovat