"Hej! Hej! Jo ty! Ahoj. Taková doba co jsme se neviděli co? Ach... chybělo mi to. Ale neboj, jsem zpět a už jen tak neodejdu. Neopustím tě! Jistě to slyšíš velmi nadšeně že? Co? Ne? Ty si mě nepamatuješ? Ah.. to mě tak mrzí.. ale jistě ti tu paměť dokážu osvěžit! Tak třeba pamatuješ? Před týdnem? Jak jsi byl na tom mobilu pozdě večer? Ne? Ale notak... zrovna ti hrál tvůj oblíbený song ve sluchátkách! Už? Jo super! No... tak jak jsi pevně svíral ten mobil a psal jsi? Viděl jsi jen své palce brouzdající na displeji a ostatní prsty svíraly tvůj mobil aby ti neupadl? Super! Aaaa, pamatuješ jak jsi pocítil ten chladný vánek na nich? Ano? To jsem byl já! Hrozně mě fascinoval tvůj němý obličej! Ale věděl jsem, že si mě nevšimneš, když už, tak jsi se rozhlédl jen do stran... To mě mrzelo...
A nebo... Pamatuješ jak jsi neklidně ležel a pocítil lehké škubnutí deky? To jsem byl taky já! Zrovna jsem lezl za tvá záda a lehce jsem o ni zavadil, za to se ti omlouvám. Ale myslím, že jsi to jen ignoroval. Ah.. už si vzpomínáš že? Skvělé! Co? Necítíš se nejlépe? Proč? Jsi snad nemocný? Oh... to já? Klid! Ještě nenadešel ten čas, ještě se to nestalo! Ptáš se co? No přeci jsi mě ještě neviděl! Ano, párkrát se ti to skoro povedlo! A proto se stále usmívám! Co? Ty mě vidět nechceš? Zdáš se mi lehce nervózní? Vždyť je to zábavá hra, nemyslíš? Ne? Jistě si ji zamiluješ! Pššššt... slyšíš to? To ticho? Myslíš si, že jsou to jen výmysly? Tak proč jsi se zaposlouchal?
ČTEŠ
Horory a Creepypasty
KorkuKaždá kapitola je jedna povídka jakéhokoli druhu nevysvětlitelných povídek A strachu... bojíte se rádi?