Λοιπόν, η εμμονή της γλυκιάς μας κοπέλας της παρέα μας, με το καιρό, για το αγόρι της, γινόταν έντονα εκνευριστική και κουραστική.
Κάθε φορά που κάποιος της πρότεινε να φέρει και τον φίλο της στις βόλτες μας, εκείνη πάντα απαντούσε με τα ίδια λόγια. "Δυστυχώς, δεν μπορεί να έρθει μαζί μας γιατί έχει διαβασμα". Ή γιατί έχει εχει προπόνηση ή μάθημα Ιταλικών.
Ένα Σαββατο, θυμάμαι, πήγαμε ολοι μαζί στον κινηματογράφο για να δούμε μία Ελληνική, ασπρόμαυρη, κωμική με ρομάντζο ταινία. Σε μία σκηνή, ο πρωταγωνιστής φιλάει την κοπέλα με τρόπο, έτσι ώστε να κρατάει τη μέση της και να σκύβει πάνω της σαν να χόρευαν σάλσα χορο.Τοτε, η Νεφέλη πετάγεται και λέει: "Ετσι, με κράταγε και εμένα ο Νίκος μου, αλλά με περισσότερη αγάπη! Αααχχ, και αυτά τα μαύρα του μάτια. Που τόσο έμοιαζαν με το σκοτάδι της νύχτας! Πόσο τα λάτρευα!"
Μια άλλη συνήθειά της είναι να μας δείχνει συνεχώς τις ίδιες φωτογραφίες της που έχει με το αγόρι της. Και να φανταστείς είναι μόνο τρεις!
Η μία φωτογραφία είναι αυτή:Το περίεργο ήταν οτι κάθε φορά μας έλεγε την ίδια κουβέντα:
"Κοιτάξτε παιδιά, έβγαλα καινούργια φωτογραφία με το Νίκο! Δεν ειναι υπέροχη;" με ενθουσιασμό και χαρά.
Μια μετά αναρωτήθηκα μήπως έχει αμνησία. Μα, μετάνιωσα και μόνο που το σκέφτηκα.
Η δεύτερη ειναι...Επίσης, μου έλεγε κάθε Δεύτερα στο πρώτο διάλειμμα...
"Δες, Ηλέκτρα, εδώ! Εδώ χορεύαμε τον έρωτα μας!!! Ήταν η πρώτη μας φορά, που χορέψαμε σάλσα οι δύο μας!"Ήταν, ειναι και άρχισε να είναι όλο και περισσότερο περίεργο!
YOU ARE READING
Ζωντανή νεκρή. (Αγάπη)
Short StoryΗ Ηλεκτρα παει Λύκειο. Η παρεα της ειναι το τμήμα της. Στο τμήμα της υπαρχει μια κοπέλα. Η Νεφέλη μιλάει συνέχεια για το αγόρι της. Μα,αρνείται να τον γνωρίσει στην παρεα της.