Uzak Dur

17 3 0
                                    

Camda beni farkettigini anlamayacak kadar salak değilsin dimi deniz dedim bu kendi kendime konuşmalarıma son vermeliyim inanılmaz bir hal alıyor. Sanki bir adım uzagımdasın buğra yazıcı elimi uzatsam yakalayacakmışım gibi böyle 2 günde bağlanmakta neyin nesi sanki kalbim avcumun içinde ona emanet gibi durduramıyorum titreyen ellerimi kasılan çenemi içimde var olan korkuda ne böyle hissizim ben varlığımı bilmeyen bir sürü insan içinde hissizim avazım çıktığı kadar susuyorum bağırsam kimse anlamayacak diye okul günlerimden nefret ediyorum lise son olmama rağmen hiç arkadaşım olmamıştı kocaman okulda beynimin uyuşmasını hatırlıyorum bir tek sonrası kocaman boşluk. Gözlerimi açtığımda yanımda buğra vardı. Nasıl dedim sadece hala çenem kasılıyordu.

Buğra: camdan baktığımda ellerinin titrediğini gördüm farkında olmadan sadece yanına inmek istedim geldiğimde titriyordun bende seni buraya getirdim belki iyi bir başlangıç olmadı ama ben buğra yazıcı bücür.

Deniz : Bana bücür demesen. İçimde boşluk var buğra korkuyorum sadece korkuyorum kimseyle konuşmam ben sende farkettiysen dışlanmış biriyim sadece meraba ben hiç kimse diyip kalktım yanından.

Arkamdan gelmesini istiyordum sadece dedim ya garip aşk degil dimi bu ağlaya ağlaya çıktım taksiye binip hemen eve attım kendimi duş alıp uyudum. Uyandığımda saat 12ydi bir şeyler yiyip kitap okudum. Telefonuma mesaj geldi iyide nasıl şoklardayım uzak dur yazıyordu sadece bu cevap vermek için bekledim buğraydı bu emindim cevap verdim - Uzak kal benden.

Aynalara KüskünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin