Ben Can halim!!

4 0 0
                                    

Hepimiz birbirimize bakarken cebimden o kağıt düştü,hemen yerden aldım ve dogukana verdim.Okumaya basladi;Herşeye burnunuzu sokmayin"..
-ne alaka lan bu simdi(kerem)
-biri saka falan mi yaptı(sinan)
-sanmam
-peki bunu nerde ve ne zaman buldun(dogukan)
-...
-bilgee(asli)
-ha hatırlamıyorum.
-emin misin hatirlamadigina(sinan)
-evimde tmmi evimde
-goktugla birlikte mi(sinan)
-sinaaan
-ne var ya goktugyu eve attığını bilmiyo muyum saniyosun(sinan)
-bilmiyosun
-ii anlatta biliyim ozamn dedi ve sinana bakmadan anlattım.Ve hepsinin ağzı açık kaldı.
-ee napcaz
-...
-sst napcaz
-bilmiyorum(dogukan)
-lan bu dolunay ne ara cikti(kerem)
-ne dolunayi be(dogukan)dedi ve dolunaya doğru bakti bir anda"aaah diye bağırmaya başladı.Hepimiz saskindik,bi anda ellerinde tırnak çıkmaya başladı tırnak diyil toynak toynak Yok be bu pence aynen pençe bu.
-Noluyo lan buna(sinan)
-doguuukaaan(selin)diye bağırdı ve dogukan üstünü başını yirtmaya başladı.Bize doğru baktığında 2cifter sarı gözle göz göze geldik.
-kaciiiin(defne) hemen sınıftan çıkıp kapiyi kapattık.Selin sınıfta kaldı ve olece dogukana bakiyodu hemen sinifa girip onu cekip götürdüm ve hemen kapiyi kapattım hepimiz acamasin diye kapiyi ittiriyoduk.Dogukan kapiyi pencelemeye basladi pençe bana denk gelmişti inleyerek yere düştüm.Dogukan bi anda kapiya ziplayinca hepimiz 20metre uçtuk ve yere düştük bize doğru gelmeye başladı tam bize doğru zipliycaktiki bi şey onu cekip götürdü.Hemen ayağa kalktık ve o tarafa doğru gittik dogukani sakinleştirmeye calisiyodu o her kimse yanina gittik.
-sen kimsin??
-BEN CAN HALİM...!!

UMMADIGIM SeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin