Sabah saat 7:30du heralde ben uyuyodum.Annem geldi odama"bilge bu odada savas mi çıkardın be kızım dedi.Bende"haa tabi tabi diyip gecirdim aşırı uykum vardı gözümü acamiyodum. Annem;
-Ne?bak bak hala uyuyo kalksana kizim dedi ve perdeyi açtı.Güneş yüzüme ole güzel geldiki anlatamam.
-kapat su perdeyi dedim ve yüzümü yastığa gomdum. Annem yüzümden yastığı cekip:
-kalk kalk hadi 8'e on var,okula geç kalacaksın haberin varmı senin dedi.O an şaka yapıyo zannettim çünkü ben saati 7:30olarak hatirliyodum.
-neeee diye yataktan F irladim ve saate baktım.
-eyvaaaah çabuk olamam lazım diyip çantamı alıp kapıdan çıktım,komşunun çocuğu beni gorunce;
-oooo okula bolemi gidiyorsun iyiymiş dedi.Bende hemen eğilip üstüme baktım şaşırdım.
-kes lan yeni moda oldu bu sen bilmezsin diyip eve geri girdim.Annem tam kapıyı açıp bana bakicakmis zaten,kizim anahtarını unutmussun Bende onu getiricektim dedi.Bende;
-anne acil giyinmem lazım diyip odama çıktım evimiz iki katliydı o yüzden.Annem:
-sen böyle mi çıktın dışarı dedi ve güldü,ben üstümü degistiriyodum.
-anne çok komik gerçekten dedim.Bana babamın beni okula bırakabileceğini söyledi bende olur tm dedim.Üstüme yarım kollu bir omuzu açık tişört ve elimi ve yukarisini kapliycak şekilde eldiven taktım,ince tabi yani bu kadar sıcak havada kalın giysem aptal olurdum herhalde nese altima dizimin yukarısında etek giydim ama okadar kısa diyil tabi,uzun çorap ve spor ayakkabimi giydim ve aynanın karşısına geçip saçımı duzlestirdim hemen sacimda yeşil ve mor boya vardı çok güzel duruyordu.
Annem;
-süslü çok geç kaldın in aşağı baban geldi dedi,annemle babam ayrı bu arada.Bende aşağı indim çantamı alıp tam cikiyodumki al şunu ağzına su ekmeğide al yolda yersin dedi.Anne ben okulda birşeyler alıp yerim,hadi öptüm yanağını öpüp evden çıktım.Arabaya bindim anneme el sallayıp babama döndüm "selamin aleykum baba nasilsin".
-iyiyim kizim sen nasilsin
-iyi ışte dedim tam bir yabancı gibiydik.Okula geldik hadi baba görüşürüz dedim öpücük yollayıp lisenin merdivenlerini çıkmaya başladım,sanırım ders başlamıştı ohh sonunda okuldayim diebilmistim buna da sukur.Sınıfın olduğu yere geldim kapıyı t iklattim ve içeri girdim bütün erkekler ıslık çalmaya ve ooooooo demeye başladılar.Bende tskrlr tskrlr dedim,sınıf hocamız sayin hocamız bizimkileri susturdu.Mehmet hocamız biz ona memo deriz yanına gittim.
-hoca cim geç kaldım I'm sorry dedim.Memo:
-sorun diyil kizim bida olmasın.
-olmz dedim ve yerime geçtim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMMADIGIM Seyler
Manusia SerigalaMacera ama bir okadarda komik 8 gencin yasadigi olaylar... Onlar bunların başlarına geleceklerini ummuyolardi.