Evrenin çocuğu olduğumu bulmam ve öğrenmem tam 1 yılımı aldı. Herşeyimi çözmek oldukça zordu.
Öhm öhm. Şuan çok kabalık ediyorum. Öncelikle kendimi tanıtmalıyılım.
Ben Orion. Bir yıldız takımı adı.
Gözlerim 2 farklı renkten oluşuyor. Mavi ve yeşil. Gökyüzünü ve yeryüzünü temsil ediyor.Gözlerimin içindeki renkler durmaksızın hareketli.Gezegenler gibi.Saçlarım parlak gri.Ay'ı temsil ediyor.Vücudum uzay boşluğu kadar karanlık ama şöyle bir olay var.Hikayem şimdi başlıyor.Beni dikkatle dinleyin ve gözlerinizi sakın benden ayırmayın.
Ben Orion.Size demin kendimi anlattım.
Bu dünyanın bu evrenin bir özelliği var.Eskiden benim soyuma dayanan bir çok kişi varmış.Ama şuan türümün tek örneğiyim.Neyse devam edelim.Soyumun ataları evrenin en son katmanına girmeyi başarmışlar.Türümüz gezegenlerin ve bazılarının büyülerini yapabiliyormuş.O zamanlar Plüton en önemsiz gezegenmiş.Ama bir özelliği varmış.Çekirdeğinde, bütün evrendeki en güçlü kristal olan Evo taşı varmış.Atalarım bir iki gezegen büyüsüyle taşı ordan alıp geliştirmişler.Taşı geliştirdikten sonra onu Evrenin en son katmanının merkezine yerleştirmişler.Böylece insanların görüşleri kısıtlanmış.Ve birçok şey daha...
İnsanların görüşüne göre ben 17 yaşında sıradan bir öğrenciyim.Ama aslında beni hiç bir faniye benzetemezseniz.Tabii beni görseydiniz ya da benim gibi olsaydınız.
Size biraz da yapabileceklerimi anlatayım.Mesala bir ağaca bakarsam gözlerimin tamamı yeşile döner ve ağaç biraz odaklanmamla büyüyebilir. Gökyüzüne bakarsam tamamen mavi olur.Oksijensiz bir alanda istediğim kadar rahatça kalabilirim.Avcumda bütün uzay sistemini yaratabilirim.Zaman akışını yavaşlatabilirim.Gözlerimle karşımdakini istersem hipnotize edebilirim.Ve birkaç özellik daha...
Bir de en iyi arkadaşım var.Gerçek beni bilen.Fire.Tek çevrem o.Okuldakiler çoğunlukla benden uzak durur.Gizemli bir yönüm olduğunu söylerler.Ama Fire hep bana destek çıkar.
Galiba en gereksiz kişiyi unuttum.Bu kim? Tabii ki de bütün soyumu kurutan ama beni hiç yenemeyen Ares.
Ares atalarımdan bu yana tek düşmanımız.Onlar Ayaklanmanın çocukları.Yani bize karşı çıkan diğer tür.Şuan dünyada 3 Ares kaldı ve hepsi benim peşimde.
Evo'nun parlaklığı aşkına ! Neden ben ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENİN OĞLU
RandomGözleri gökyüzünü ve yeryüzünü temsil ediyor.Yeşil ve mavi. Saçları Ay'ı temsil ediyor.Parlak gri. Adı bir yıldız takımını temsil ediyordu. Orion Evrenin temeline yerleştirilen taştan dolayı insanların görüşleri kısıtlanıyor. Orion normal bir insan...