ORİON

31 5 0
                                    

Fire sakince arabayı sürerken güneş gözlüklerinin arkasından dışarıyı izleyen Orion, Fire'nin tam tersine hiç sakin değildi.Başında şiddetli bir ağrı vardı.Orion başını birkaç kez ovdu.Sonra dışarıda bir manzara yakaladı.Küçük çocuk kırılmış fidanı hızla ileri geri sallıyordu.Orion'un gözleri bu manzara karşısında büyüdü.Belki de bu yüzden ağrıyordu başı.Küçük fidanın feryatları ulaşıyordu belki kulağına.Orion fidana odaklanmaya çalıştı.Baş ağrısından dolayı zordu ama başardı.Göz bebekleri tamamen yeşile dönerken fidan hızla eski halini aldı ve boyu yetişkin bir ağaç gibi uzadı.Orion çocuğun ne gördüğünü bilmiyordu.Korkunç bir şey olacak ki çığlık çığlığa anne babasının yanına koştu.Orion'un dudakları memnuniyetle yukarı kıvrıldı.Gözleri tekrar eski haline dönünce rahatlıkla koltuğuna biraz daha gömüldü.Birkaç dakika sonra başındaki ağrı katlanılmaz hale geldi.Liam'a dönüp yutkunarak."Kenarda dur iyi değilim.Dur"dedi zorla çıkan sesiyle Bir şeyler oluyordu.Kötü şeyler.Orion, zor nefes alabiliyordu.Liam aceleyle arabayı kenara çekince Orion hızlı bir şekilde arabadan indi.Ayakta duramayınca yere bıraktı kendini.Arabanın kapısına yasladı sırtını.Gömleğinin en üst düğmelerini titrek ellerle çözdü.Sonra elinde evrenin bir haritasını oluşturdu.Her şey düzgün ve yerli yerinde gözüküyordu.Karadelikleri, yıldızları, gezegenleri, güneşi kontrol etti.Hiçbir yanlışlık yoktu.Bakmadığı tek bir yer kalmıştı.Evrenin katmanları.Katmanların hepsine teker teker baktı.Biri hariç.En derin, en tehlikeli ve en önemli olan son katman.Son katmanı yaratırken nefesini sebepsiz yere tuttu.Katman normaldi.Aşağısına bakınca bir şey farketti.Evo Kristal'i yoktu!!!!!!

EVRENİN OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin