Capitolul 2 - Ceva mai mult decat o intalnire

422 28 14
                                    

Am luat telefonul si am raspuns, era Louis.

-Ok. Ne vedem intr-o ora la Nando's. Pa.

Am inchis telefonul si l-am pus la loc pe noptiera. Ma tot gandeam la ziua de ieri. Mai aveam putin si ma culcam cu Louis.

~Flashback~

Stateam in poala lui Louis. Am simtit un sarut pe gatul meu, mi-am lasat capul intr-o parte iar Louis cobora catre umar cu saruturi pline de dorinta.

-Louis, nu aici! i-am zis aproape tipand

M-a tras de mana si am intrat intr-o cabanuta. Nu era chiar o cabanuta caci nu avea decat o camera si o baie. A inchis usa camerei cu cheia apoi m-a trantit pe pat. Ma saruta tandru si plin de dorinta. Tricoul a zburat repede de pe mine dar cand era pe cale sa-mi de-a sutienul s-a oprit si a plecat din cabana.

~End of flasback~

Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti, un tricou, vansii mei negrii si am plecat sa ma intalnesc cu Louis. Am ajuns la Nando's si m-am asezat la o masa. Am asteptat o ora, doua si Louis nu mai aparea. M-am ridicat de la masa si cand sa ies dau nas in nas cu Louis, nu apuc sa zic nimic ca ii simt buzele peste ale mele. Si-a plasat mainiile deasupra posteriorului meu, tragandu-ma mai aproape.

-Scuze ca am intarziat, am avut probleme la studiou. zise Louis sarutandu-ma din nou apoi am iesit din Nando's si m-am urcat in masina lui. Am mers ce am mers pe autostrada apoi am intrat pe drum forestier.

-Louis, unde mergem? nu m-a bagat in seama asa ca l-am mai intrebat odata dar fara raspuns. Ne-am oprit in fata unei case, cabana, habar nu am ce-i aia. Era din lemn, destul de micuta cu un balcon sus plin cu flori si o mica terasa jos, si garaj. Casa era prea modesta pentru o vedeta, ma tot intrebam ce cautam aici. Louis a parcat masina in fata casei a scos niste chei din bord apoi mi-a soptit "Hai". M-am dat jos din masina iar Louis atunci deschidea poarta. A deschis-o si m-a poftit inauntru apoi a inchis din nou poarta cu cheia. Asteptam sa deschida usa casei, scotocea prin buzunare.

-Ce dracu' cauti Louis? l-am intrebat eu nervoasa. Nu-mi zi ca ai uitat cheile.

-Ba da! a zambit larg, eu ma-am incruntat la el. Hai pe usa din spate!

Am luat-o in fata lui si m-am aruncat pe balansoarul pozitionat in curtea din spate si ma holbam la piscina, parca ar striga "arunca-te". A scotocit putin prin buzunare apoi a gasit cheia de la usa din spate si a intrat in timp ce eu m-am facut comoda pe balansoar. Se auzeam zgomote din casa, sigur Louis era la bucatarie. L-am vazut ca vine spre mine cu o limonada in mana. I-am multumit apoi mi-am tras picioarele sa se aseze si el. Nimeni nu zicea nimic, nici musca nu se auzea asa ca mi-am luat inima in dinti si am inceput eu.

-Deci Louis! ma uitam la el cu o fata de parca el era la puscarie si eu eram politista care acum il interogheaza.

-Asa ma cheama.

-Ce aveai de gand cu mine ieri seara?

-Ahmm, incidentul ala... Scuze, eram beat, si drogat si de toate.

-Nu m-o deranjat, as face-o si acuma. Tu te-ai oprit!

-Pai am crezut ca...

L-am intrerupt pe Louis dandu-i un sarut. M-am urcat in poala lui si il sarutam, usor, usor i-am ridicat tricoul si l-am aruncat neglijent. Nu ne-am oprit din sarut pana nu am ramas fara aer. Mi-a ridicat tricoul, l-a dat peste cap iar acum sutienul meu de.culoare turcoaz era la vedere. Il sarutam cand pe gat cand pe abdomen, el isi plimba mainiile de jos in sus pe pielea mea catifelata pana a ajuns la capsa sutienului, am auzit un "poc" iar in secunda urmatoare Louis se juca cu sanul meu stang iar apoi cu cel drept. M-am prins cu mainiile de gatul lui si cu picioarele de mijlocul lui, iar Louis ma tinea de fund.Limbile noastre purtau un razboi si Louis a castigat. Am intrat in casa, lovind fiecare perete pana am ajuns sus in dormitor. M-a lipit de perete si mi-a tras usor pantalonii dar si chiloteii mei turcoaz tot o data. Am ramas neajutorata in fata lui Louis care inca mai avea boxerii pe el. Mi-am luat o mana de dupa gatul lui si mi-am dus-o la jucarie. I-am masat membrul prin boxerii usor uzi apoi am tras de boxeri in jos. Acum regret ca nu am lasat membrul in "cusca".

Aveam o fata foarte ciudata si in acelasi timp eram speriata. Louis ascunde un monstru. Si-a dat seama ca ma holbam si l-a bufnit rasul. Mi-am muscat buza inferioara apoi l-am ghidat pe Louis catre pat. M-a intins pe pat iar mainiile inca ii erau pe posteriorul meu. Ii conturam cu mana stanga cele 6 patratele apoi V -ul in timp ce el isi lua lumea in cap in mine. Am continuat sa ne satisfacem reciproc tot restul zilei. Stateam in pat cu capul pe pieptul lui Louis si cu o mana faceam cerculete pe abdomenul lui cand am observat o poza cu Louis si cu o femeie langa televizor si niste haine tot de femeie pe un scaun. M-am ridicat din pat, infasurandu-mi cearceaful pe mine apoi am mers si am luat acea poza in mana, ma uitam la ei, e chiar draguta fata, si se potriveste de minune cu Louis.

-Iubire, cine femeia asta?

-Ahm, aia...aia...ii. a inceput sa se balbaie. Aia ii sora mea.

-Louis nu ma mintii, nu suport minciuna. l-am avertizat apoi am vazut pe noptiera lui o poza cu doua fetite mai mici.

-Aia ii Eleanor. a facut o pauza lasand capul in jos. Ii iubita mea.

Louis se astepta sa tip la el si sa faci aere dinalea de diva dar nu. Nu i-am zis nimic.

-De ce nu mi-ai zis ca ai iubita?

-Niciun nesimtitule, porcule, idiotule? a intrebat Louis uimit

-Nu Louis, si daca m-ai insela deh nenumarate ori eu tot o sa te iert stii de ce? l-am intrebat dar el a dat negativ din cap. Pentru ca te iubesc. La auzul cuvintelor mele a venit si m-a sarutat.

-Si eu te iubesc!

Love is Complicated [Louis Tomlinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum