Capitolul 5 - Un nou pariu

316 32 15
                                    

Ea este...Jay. Nu-mi vine sa cred.

-Jay? am spus cu lacrimi in ochi.

-Credeam ca nu-ti mai dai seama.

Am strans-o tare in brate in timp ce ea era atenta la drum.

-Ia stai. Inseamna ca fiul tau ala "cuminte" si "respectuos" e Louis.

-Mda. Am avut multe certuri in ultimul timp si de vreo doi ani s-o schimbat radical. Deci...te-as sfatui sa-l ignori.

-Am sa incerc desi...il iubesc.

-Dupa tot ce ti-o merita nu merita iubirea ta.

Am mai vorbit tot felul si pana la urma am ajuns acasa. Am invitat-o pe Jay inauntru dar a zis ca vine alta data. Acum sa-mi iau inima in din si sa intru. Nu am ma dat pe acasa de trei zile. Spre surprinderea mea ai mei nu or zis nimic. Ciudat. Am urcat la mine in camera, mi-am facut un dus apoi pana seara am "omorat" laptopul. Am intrat pe Facebook, Twitter, Instagram si Ask. Cand am deschis Ask-ul mi s-o blocat din cauza ca aveam prea multe intrebari. M-am uitat in mare peste ele, dar nu am raspuns la niciuna. Cred ca deja s-a aflat ca ma vad cu Louis. Eh, ma doare undeva. Se facuse ora 21:30. Am sunat-o pe Maddy si am chemat-o cu mine in Club. M-am imbracat cu o rochie mulata, extrem de scurta, niste tocuri pe care deabea mergeam si o geanta. Pana sa ma intalnesc cu Maddy ma tot gandeam cum sa-l pacalim pe tipu' de la intrare, nu o sa ne lasa cand vede ca avem 17 ani.

-Buna Seara! i-am zis tipului de la intrare

-Cati ani aveti?

-Optisprezece.

-Intrati.

Dupa ce am intrat am batut subtil palma cu Maddy.

*Louis*

Am intrat in club si ne-am asezat la o masa. L-am observa pe Zayn ca se uita insistent la o fata. M-am uitat si eu, dar era cu spatele si nu mi-am dat seama cine ii.

-Louis...ce zici de un nou pariu? imi propuse Zayn

-Nu mersi.

-Hai, ultimul promit.

-Bine. Zi

-O vezi pe aia de la bar? mi-am intors capul spre bar apoi am dat aprobator din cap. Ii fosta ta jucarie. M-am uitat mai atent si era Kim. -Si?

-Suma dubla. I-o tragi in seara asta si iei 4000£.

-S-a facut!

Am baut cateva pahare de whisky. Apoi m-am dus la tipu de la bar si i-am dat un pliculet in care erau droguri. L-am mituit putin apoi a bagat pliculetul ala in bautura lu' Kim. Cand am vazut ca ii aproape moarta am luat-o stil mireasa si am dus-o in masina.

-Uuu..uite un fluture! imi zicea Kim

-Cate degete tin ridicate. am intrebat-o ca sa fiu sigur ca nu o sa-si aduca aminte de noaptea asta.

-Nu mai flutura crenvustii aia prin fata mea.

-Clar esti beata. am soptit eu.

Am bagat-o in masina, eu m-am urcat la volan si am mers intr-o padure din apropiere.

Am tras frana de mana, m-am dat jos din masina si m-am dus in spate.

-Ce faci ba?

I-am dat o palma si a cazut lata. I-am sfasaiat lenjeria intima de pe ea, si am facut-o a mea pentru ultima oara.

M-am oprit in fata casei ei, am rezemat-o de usa si am sunat. Am fugit repede in masina si am apasat acceleratia.

*Kim*

O trecut o saptamana si eu tot nu pot sa-mi aduc aminte ce s-o intamplat in club. Si cine m-o adus acasa. Dar totusi...chipul ala inca mi-l aduc amine. Vag, dar nu o sa-l uit.

Avea parul putin ciufulit, ochii albastri sau verzi...nu stiu sigur si...o nu, nu cred ca...nu se poate, Louis. Doar el putea sa-mi faca asta. Si vocea seamana cu a lui. Si parfumul ala i l-as recunoaste oricunde.

-Kim, hai la masa? mi-a intrerupt mama gandurile.

Am coborat la masa si o asteptam pe Carlota, bucatareasa noastra sa-mi aduca farfuria cand mi-o venit sa vars. Am fugit ca arsa de la masa spre baie. Am simtit niste maini care imi tineau parul la spate. Era mama.

-O Doamne! Scumpa mea ce ai patit?

-Nu stiu. O indigestie ceva. am mintit-o desi eu stiam clar verdictul.

-Fie cum zici tu. Sa nu fie altceva. se uita mama suspicioasa la mine.

M-am sprijinit de mama pana in camera. M-a lasat usor pe pat si nici nu ma lasase bine ca iara am fugit la baie.

Am avut o zi de toata frumusetea. Seara am chemat-o pe Maddy la mine si am rugat-o sa treaca si pe la farmacie.

-Deci? m-a intrebat Maddy cand am iesit din baie

-Is gravida.

-Nu, nu, nu. Tu iti dai seama ca ai tai daca afla is in stare sa te dezmosteneasca.

-Stiu. Si asta nu-i de bine. Trebuie sa dau de Louis.

Am pus mana pe telefon si l-am sunat. A raspuns, iar cand mi-a auzit vocea mi-a inchis in nas. A dracu' de nesimtit. L-am sunat de vreo 7 ori, si imi inchidea de fiecare data.

-Calmeaza-ta! mi-a spus Maddy. Maine mergem impreuna si il cautam. Acuma culca-te si nu te mai agita atata, faci rau copilului.

-Nu incepe cu dinastea.

-Culca-te! a tipat la mine.

Am pus capul pe perna si usor usor am ajuns in lumea viselor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love is Complicated [Louis Tomlinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum