Allaaaaaah bugün cumartesi yaaaaasasin Ama uykum var uyucam...
Yine uyuyodum.Hafif kalkınca saate baktım 2 hehe ohh uykumu da aldım yok be alamadım geri yatim..Dedim ve hevesin kursagmda kalıp içeri benim küçük kardeş ahmet girdi içeri sanki başka kardeşin var da..Var tabi olum ahiretlik karsim,kardeş kuzen,can helo can,pofoduk sirik,serseri kardeş,testere melo,atarli ergen olmamış genç Karşim,ve iç ses sen.EYW..vay vay iç ses.Uzatma lan kes tm tm.
NESE KONUMUZA DONEK;
-ahmo git ln
-gimiyom uyn ole gimiyom.
-giiyon giiyon
-hyr babam ablani uyandirmafan yanıma gelme dedi ve ablana selamimi sole uyanmazsa ağzına kuşlar attira dedi.
-ba ba laflara bak laflara..tm kalktim be kalktim ciktir git lan odadan.
-ne bagiriyon beee gidoyoz dedi ve çıktı odadan sole ustumu degistirmedim çünkü bugün cumartesi ve ben evden çıkmayı düşünmüyorum yani cikmiycam.Vee UMURSUZ bir hafta sonuna girmiş bulunmaktayim.Hayırlı uğurlu olsun.AslınDa umur gittiği için uzulmuyodun sonuçta iyilescekti yani doktor amcnin dediğine göre.O benim kardesimdi bana abilik yapan tek diyildi AslınDa.Abdullah,mahmut abi,tarık abi,melih.Kardesti bunlar karrrrdes.
Içeri gelip kahvaltimi yaptim ve televizyonun kumandasıni alıp televizyona baktım.Ayy çok sıkıcı biranda içerden telefon caldi odaya koşan bi orangutan gibi gittim ve düşe kalka telefona ulaştım.
-efendim knk
-knk ya evde cnm sıkıldı da bulusakmi(sumeyye)
-knk anama sormam lazım
-haha tm knk(sumeyye)
-ben sana haber veririm knk
-tm knka öptüm(sumeyye)
-tm knk bende öptüm..ve telefonu kapatip annemin yanina gittim;
-annee ses yok nerde bu kadın derken balkonda çamaşır astigini farkedip oraya kostum:
-anneee
-he
-şey ya bin disiri cikibilirmiyim
-haa
-ya şey ışte bon dosoro cokobolormoyom.
-guul
-ya tmm dışarı cikabilirmiyim 'arkadasimla'
-hangi arkadasinla...hyr
-anne yaa nie bole yapiyon bizim buralarda takilcaz vallaha.
-ama eve getircen kızı
-anne görücüye mi getircem yaa
-bak yoksa izin vermem
-ya tmm tmm dedim ve yanağını sıkıp odama gittim.Hafif şeyler giyip anahtarımı ve telemi alıp kapiyi actim.
-nereye gidiyon(ahmet)
-sagane
-bak bak nereye yaaa izin aldinmi benden(ahmet)
-sen kimsin sen ya beni birak sen kimsin ben sana diuorum sen beni birak sen kimsin.
-allahım yarabbim git git güle güle dedi ve içeri kostu.Ben kapıdan çıktım ve sumeyyeyi aradim:
-knki ben izni kopardim
-vallaha mi
-vallaha vallaha
-tmm beni almaya gel
-benmi
-evet sen
-ama
-amasi yok knk lütfen hadi biraz bende dururuz sonra sizin oraya gideriz ışte.
-tm bekle dedim ve teleyi kapadim,hemen okula doğru yürüdüm çünkü okula çok yakın bi yerde oturuyodu.Bi yandan kosuyodum gelince bagirdim;
-sumeeeyeee..sumeeeyeee diye bagirdim ve otomatik kapı açıldı hemen onların kata çıkıp hemen içeri girdim.
-knk hoşgeldin
-hosbulduk knki dedim üzerime bakip beni suzdukten sonra gelip yanagimi sıkıp öptü beni.
-ya yapma...ee napcaz
-kolaj yapalimmi
-kolajmi
-evet
-sen asla dergilerini kesmessin justinli olanları asla kesmezsin.
-doğru perfect dedi ve onayladı beni.
-dur bekle sacimi topliyim dedim ve banyoya kostum hemen yanıma geldi ve telefonla beni çekmeye başladı.
-ya çekme dedim ve bunu kovalamaya başladım.
-sil sunu çabuk
-haaayur
-sil dedim ya dedim ve saçını tuttum.
-tm tm dedi ve sildi,veya ben ole sandım.
-hadi gel müzik dinliyek dedi ve odaya girdik'justin acti'allahım yarabbim ya o müzik dinliyip koparken o bende posterlere bakiyodum hepsi justin ln.
-knk puding yaptim dur getirym.
-vallah mi ne li
-çaklit
-oh my got kim yaptı
-beeen diye pudingi alip ynima geldi.
-sen ciddi misin
-niye olmiyim
-ne bilim kizim bakim tadına dedim ve kasikla azcik alıp tadına baktım.
-böööģ
-aynn knk boşver yeme ya bok gibi olmuş
-nimet ln o dedim ve yastık attım,tutup;
- carpilcam dedi ve gulustuk.
-hadi kalk ln gidek cnm sıkıldı.
-tm ya dur ustumu giyim.
-tagam dedim ve sacimi başımı duzeltttim annesine haber verdi.Ve hemen disari ciktik.Anahtari sallayip duruyofum amac artislik diyilmi yani peh..(multide)
-knk noldu dalıp gittin.
-bisi diycem sana ama hayvan gibi sakin bogurme ve yirtinma tmmi
-tm
-şey ben..
-e hadi
-ben..
-neee
-şey ben..
-ya solesene
-ben canı seviyorum.
-neeey
-ışte soledimya ben canı seviyorum
-allaaaaah diye üstüme çıktı bütün gençler bize bakiyodu biz gulusereek bizim maaleye gittik.
-ben sana hayvan gibi bogurme demedimmi
-napiym knk ben şok ben vefat dedi ve sırtımdan indi.
Gezmeye başladık maallede sonra senalarin oralarida gezdik senayi cagirdim;
-senaaaaa..senaaa
-ne var
-gelsene
-olmaz temizlik yapiyoz
-bok ye tmmi
-sen ye ln dedi ve cam silme bezini bana attı,dil çıkardım ve sumeyyeyi kolundan tutup sürüklemeye başladım.
-ver ln su bezi
-çok beklersin cnm dedim ve takılmaya devam ettik.Benim ellerim cebimde önüme bakmış derin düşünceler içindeydim.Bian durtuldugumu hissettim ama hiç bakmadım bida durtulunce bagirdim çünkü çok canım acıdı ve bagirdim;
-haasiktir amcik ne vuruyon ln diye cirladim.Kafasıyla biyeri gösterdi ben oraya bakınca canı farkettim ben ona bakınca oda bana bakmıştı bir anda kaykaydan dusunce hemen kafamı indirdim.Ve hafif sirittim onun goremiycegi şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN NEFRET EDIYORUM...
Teen FictionBir türlü bir araya gelemedik ben seni hep sevdim ama sen beni hiç sevmedin,surekli beni sevmedigini soyledin,sen bana hep umut verdin.. GERCEK YUZUN ORTAYA CIKTI..sende beni sevmissin!! Gul:vanessa hudgens Can:zac efron Sumeyye:shelley henning Rabi...