10 -Özel bölüm

3.2K 145 52
                                    

♈ KOÇ : Koç sevdiği ve değer verdiği insanları eleştirir. Seni eleştiriyorsa kıskandığından veya nefret ettiğinden değil sevdiğindendir.

♉ BOĞA : Boğa'nın olduğu yerde ondan etkilenmemek çok zordur. Albenisini gittiği yere götürür bir Boğa

♊ İKİZLER : İkizler kendisine yansıtılan iyi şeyi de kötü şeyi de asla unutmaz. Unutmuş gibi yapar ama unutmaz !

♋ YENGEÇ : Yengeç'in bu hayatta ihtiyaç duyduğu şeylerin başında ilgi gelir. Bunu bilin ve buna göre hareket edin..

♌ ASLAN : Affedicidir ama bu huyundan yararlanıldığını farkettiği an bırak affetmeyi mahveder bir Aslan.

♍ BAŞAK : Bir Başak'ı yalnız bırakırsan onu kaybetmek için yeterli hatayı yapmış sayılırsın.

♎ TERAZİ : Bir Terazi'nin en sevmediği şeylerden birtanesi de kendisini istediği gibi ifade edememesidir. Nefret eder bu durumdan.

♏ AKREP : Akrep kıskanılmaktan ve sahiplenilmekten çok hoşlanır. Ama bu durumu yaşarken rahatsızlık duyduğunu da ifade edebilir. Çok garip.

♐ YAY : Akılsız insana, kötümser insana tahammül edemez Yay. Yani hayatından çıkardığı kişiler ya akılsızdır ya da kötümser.

♑ OĞLAK : İdeal bir sevgili ve eştir bir Oğlak. O'na aitken başka şeylerin sahibi olmasınız da olur. Çünkü Oğlak'tan bahsediyorum..

♒ KOVA : Gülüşüyle çok şey anlatır bir Kova. Gülüşüyle küçümsediği gibi gülüşüyle sevgisini yansıtır. Gülmek onların eylemidir.

♓ BALIK : Gizliden gizliye aşık olmasını becerebilen en iyi burçtur Balık.

BURÇ UYUMLARI (Ve Ekstra Kısa Bilgiler) #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin