Aşık haller ve beklentiler (kısa)

2.9K 107 17
                                    

♈ KOÇ AŞIK OLURSA: Karşısındakine tutkuyla bağlanır. Yarı yolda bırakıp gitmek onlara göre değildir. Kaçmaktansa mücadeleyi severler.

♉ BOĞA AŞIK OLURSA: Aşkı elde edene kadar uğraşır ve mutlaka elde eder. Evliliğe sıcak bakmasa da ilişkisinde aşkı doruklarına kadar yaşar.

♊ İKİZLER AŞIK OLURSA: Sevdiğinde yeri göğü inletir. Gözleri kör olur sadece sevdiğini görür. Sevdiğinin her dediğini yapmayı severler.

♋ YENGEÇ AŞIK OLURSA: Aşkı belli etmez içinde yaşar. Kıskançlık onların diğer adı. Karşısından sadakat ister, kendisinden şüphe edilmesini sevmez.

♌ ASLAN AŞIK OLURSA: Romantizme düşkündür. Karşısındakine süprizler yapmayı sever. Aşıkken kendinden geçer ve verilen sözleri önemser.

♍ BAŞAK AŞIK OLURSA: Bir anda aşık olabilir. Yalnızlığı hiç sevmez, hayatında hep aşk ister. Sevgi dolu bir jest karşısında hemen erir.

♎ TERAZİ AŞIK OLURSA: İlişkisinde yalan istemez. Karşı tarafı sevgisiyle boğabilecek kıskançlığı vardır. Sürekli iltifat ve ilgi görmek ister.

♏ AKREP AŞIK OLURSA: Kendi nasıl seviyorsa karşıdan da aynı sevgiyi görmek ister. Aşık olduğunda enerji doludur ve etrafına gülücükler saçar.

♐ YAY AŞIK OLURSA: Karşı tarafın duygularını tartar. Güvenirse kalbi artık karşı taraf için çarpar. Onu düşünmediği tek bir an bile yoktur.

♑ OĞLAK AŞIK OLURSA: Başta aşka uzak durur çünkü yaralanmaktan korkar. Aşık olduğunda ise tüm benliği ile sahiplenir ve kolay bırakmaz.

♒ KOVA AŞIK OLURSA: Aşkını gerçekten içinde yaşar. Karşı tarafın hatalarını eğer çok aşıksa affedebilir. Koruyucudur ve sadakatlidir.

♓ BALIK AŞIK OLURSA: Sıcakkanlıdır ve aşka düşkün olur. Yalnızken başına buyruk olsalar bile aşıkken sadık kalır ve heyecan verir.

BURÇ UYUMLARI (Ve Ekstra Kısa Bilgiler) #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin