Capitolul II

97 7 0
                                    

A doua zi de dimineata.
Mda!Mi.au tinut morala. Si eu ca deobicei "Da tati, n.o s.o mai fac " bla -bla -bal " Iarta.ma "
O fata de catelus si o lacrima care se prelinge pe obraz si gata. Am scapat! Toate chestile astea au devenit o obisnuinta. Furam in fiecare seara, am fost prinsa de 5 ori. Dar intr.o seara, Mama si Tata ma asteptau in sufragerie, cu bagajele mele facute. Ceeeee!!
- Hm! Vreau sa stiu si eu unde merg ca mi.ati facut bagajele? Spun eu speriata!
- A pai m.am gandit mult... si nu termina tata propozitia ca mama zise.

- Ne.am gandit mult ! Mi.am dat si eu seama nu trebuia sa.l. corectezi pe tata sau sa accentuezi propozitia. Spun eu in gândul meu.

- Mda! Ne.am gandit mult si nu mai suportam sa iti platim tie amenzile. Deci imi pare rau dar mergi la SCOALA DE CORECŢIE!

Stai n.am auzit eu bine nu? Cum adica? Nu ma duc nicaieri!
- Imi pare rau! Spune tata suparat.
- Mbine!
Amandoi erau uimiti. Ce om normal spune '"Mbine" la asa ceva.
Cum adica sa plec la scoala de corectie. Offf!!

***

F....i c.......u ma.ti. Injur eu cand ceasu suna. E 6:30 dimineata. Autobuzu care vine sa ma ia ,ajunge in 5 minute.
Ce!! Nu pot sa ma aranjez in 5 minute. De ce nu ma trezit nimeni?
Fug repede ma spal pe fata, si pe dinti, imi iau o bluza neagra pe care scrie " Sunt frumoasa" , o pereche de blugi stramti si o pereche de tenesi. Imi iau bagajul si geaca de pliele si fug catre usa. Tata se trezeste si se uita la mine razand! Oare de ce? Chiar asa de mult vrea sa plec. Aaaa, da! Mi.am amintit! Am uitat sa.l pup de ramas bun! Am fugit repede spre el si la pupat pe obraz el spunand.

- Ce faci la ora asta?
- Mda deci tu ma alungi si nici nu sti unde merg?
- Ba stiu dar e 6:35 !
- Aa trebuie sa fug!
Cand sa ies pe usa Tata striga !
- Dar ai autobuz la 7:35 .
- Ce???
Mda ce bine o duc de dimineata. Imi las bagaju la usa si merg spre camera mea si ma arunc in pat . Si adorm......

Inca un capito! E urata nu?

Vreau Sa Mor!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum