Capitolul III

84 6 0
                                    

Dintr.o data aud o bataie in usa. Era tata.

- Hai "frumoasa din padurea adormita" ! E 7:10 . Nu te imbraci?

-Chiar acum vi? cand lumea imi era mai draga ? .

- Hai gata nu te mai plange! Sus si imbracarea! Imi spune ca la un soldat.
- Dar tu nu vezi ca sunt imbracata de la 6:30 .
- A da! A pai scuze ca te.am trezit asa repede.
- Mda!
Cine mai poate sa doarma acuma. Ma ridic si fug spre usa, trecand vartej pe langa Tata. El se uita uimit la mine.
In gandul lui. " ce.i cu asta. Pana acum se plangea ca am trezit.o si acum... " a mai bolborosit el ceva acolo, dar cine sta sa.l asculte. Cum am zis am fugit repede. Unde credeti? In bucatarie. Tata spune ca mananc cat o vaca. Mna! Aia e. Mi.am scos un bol cu cereale. Ca la copii mici! Si mananca tata.
Fara sa imi dau seama era 7:30. Fuga repede sa imi iau geaca ,fuga repede la bagaj, si fuga repede in fata porti.
In fata mea apare o dubita de poliţie, stai dar eu merg la scoala de corectie nu la inchisoare . Dar de fapt sunt una si acelas lucru . E pana mea!
Cand sa ma urc in dubita, il aud pe Tata strigand dupa mine.

- Pai iubito ! Te iubesc! O sa te vizitez.
Dar restu, pentru mine, cuvintelor erau ceva gen bla-bla-bla ai grija, bla-bla-bla te iubesc, si bla-bla-bla-bla paaa.
Mda! Nimic nou pentru mine. Dubita porneste si intr.o clipita am ajuns. Cum dracu! Asa repede!
A da! Adorisem la jumatatea drumului. Aa ce bine am dormit!
In curte erau o gramada de copi. Fel de fel de oameni. Cand am iesit din dubita toate privirile erau atintite pe mine. Doamne, parca ma dezbrăcau din priviri. Dar dintre toti eu am zarit eu baiat plin de tatuaje care statea rezemat de un copac. In jurul lui erau multe fete. Dar el se uita la mine, dintre toate fetele el se uita la mine....

Hey ce faceti? Scuzati greselile. M.am chinuit. Ba nu!! Ha h aha.

Vreau Sa Mor!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum