Doamne ce pot sa zic . A fost super. Saruta super. Fara sa imi dau seama, era întuneric ,si dintr.o data lumina. Ce? Cand am adormit? Cat e ceasu?
Ma uit la ceas. E 10:00 ! De ce nu ma trezit dobitocul ala? Trebuia sa fiu la ore. Ce ma fac ? In 5 minute nu pot sa fiu gata.
Ma ridic din pat ,si dintr.o data ma ia ametiala si astept sa fac contact cu podeau, dupa doua secunde imi dau seama ca eram in bratele cuiva.
M.am gandit ca e Ricki. Asteptam sa ma sarute cu ochii inchisi . Dar sarutu ala nu vinea. Oare ce asteapta? Vrea sa il sarut eu prima?
Deschid ochii si il zaresc pe baiatu ala de pe hol. Ala cu ochi verzi. Nu ai cum sa.l uiti. E asa dragut!. Oare cum a zis ca il cheama?
Acum ca mi.am pus intrebare asta, imi dau seama ca nu mia zis cum il cheama. Ma ridic repede din bratele lui.
- Numi vine sa cred! Eu care credeam ca e Ricki!
- A deci de aia iti întindeai buzele spre mine? Credeai ca e Ricki, si vroiai sa.l saruti. Scuze ca ti.am ruinat visu. Zice el intristat. Dar dupa incepe sa rada.
- Ce? Nu! Nu e adevarat!
- E naa! Trebuia sa iti fac o poza!
- Bine! Hai sa lasam asta la oparte! Zi ce faceai tu aici?
- A pai scumpul tau Ricki ma trimis la tine ca sa te trezesc! Cica " Mie imi este prea lene " . Pffff. Ce om .
Dar lasa ca data viitoare il trimit pe el. Spune el chicotind.
- Hai pa! Si ii dau un pumn in umar.
- Auu! A durut! Hai misca si te schimba !
- Mda! Dar mai intai iesi afara!.
- Ce? De ce?
- Regurile acestei case!
- Dar sti ca ai baie!
- Hai hai hai! Mai repede. Daca nu te dau eu.
- Bine, bine! Paa.
Dau sa ma duc in baie dar imi dau seama ca am uitat ceva sa il intreb.
- Staiiii! Strig ca o descreierata.
- Ho bre! Ce e?
- Am uitat sa te intreb ceva!
- Ce? Vrei o partida?
- Ce.? Nu! Si nici nu ai avea sanse.
- Dar Ricki are nu ?
Ma rusinez, si ma intorc.
- Nu, nu are!
- Pai atunci ce vrei sa ma intrebi.?
- Pai.... nici nu ma apuc bine sa vorbesc ca ma intrerupe.
- Ne ne ne! Daca vrei sa vorbesti cu mine trebuie sa te intorci si sa te uit in ochi mei.
- De cand?
- De acum! Hai!
Ma intorc si ma uit in ochi lui!
- Pai.. iar nici nu apuc bine sa vorbesc ca ma intrerupe.
- Nu mi.am dat seama ce ochi frumosi ai!
- Mersi! Pot sa. ... frate ce e cu omu asta? De ce nu ma lasa sa imi termin propoziția.?
- Dar daca afla Ricku ca ma dau la tine ma omoară!
- Bine ! Pot sa continui? Ii spun eu nervoasă.
- Da poţi!
- Oke. A pai sti ne cunoaştem de vro zi si tot nu ti.am aflat numele.
- Asa si?
- Hai nu face pe prostu!
- Mbine! Ma cheama Steve. Tu nu trebuie sa imi zici cum te cheama ca ştiu.
- Ce? De unde?
- Ricki!
Imu zice numai numele lui si deja mi.am dat seama. Ce ii mai place sa ma barfeasca.
STEVE dispare din fata mea fara sa imi dau seama. Nu bag inseama si ma duc sa ma pregatesc aa merg la ore.Din perspectiva lui Steve.
E asa frumoasa . Doamne ce zic? Daca ma aude Ricki ma omoara! El chiar o iubeste! E prima fata! Prima care ia ajuns la inima, oare cum a reusit?
Fara sa imu dau seama eram in clasa. Nici o profa nu era. Ma duc la Ricki si il intreb.
- Ce sa intamplat? Unde e profa ?
- E probleme! Deci hai sa lasam asta! Ce face Ema?
- Cand m.am dus la ea mai avea putin si facea contact cu podeaua! Dar stai linistit am prins.o.
- A zis ceva de mine?
- Da!
- Ce? Ce ? Ce?
- Hoi ma dobitocule ,hoi! A zis ca nu se astepta sa fiu eu , ea credea ca esti tu !
- Si? Atat?
- A pai inainte sa isi deschida ochi si sa isi dea seama ca sunt eu, astepta sa fie sarutata, si cand am întrebat.o, daca vroia sa te sarute ea sa rusinat si a schimbat subiectu.
- Bine! Mersi boss!
Dintr.o data apare in clasa Ema.Din perspectiva lui Ricki
E ASA FRUMOASA.😍😍😍
HEY CE FACETI? SPER CA VA PLACUT, SI VA ROG DATI POVESTEA MAI DEPARTE SA O VADA SI ALTI. MERSU FRUMOS. VA PUP SI O SEARA FAINA .
😍😍😍😘😍😘😍😘