Camerea din campus este superbă, am două paturi asta însemnând că mai este o persoană cu care voi împărți această cameră. Încep să despachetez. După mă pun în pat şi un somn adânc apare de îndată ce închid ochii. Mă trezesc şi observ că e noapte afară. Am dormit două ore şi jumătate ora fiind ora zece. Mă uit în partea cealaltă a camerei şi văd o fată frumoasă, brunetă şi înaltă care îşi aranjează hainele în dulapul de pe partea ei.
- Bună, mă numesc Natalia Pullman, spun în timp ce îi întind mâna.
- Bună, eu sunt Maria Jonson, spune în timp ce îmi i-a mâna şi o scutură puțin.
- Acum ai ajuns? Îi spun noii mele colege.
- Am ajuns acum o oră dar nu am vrut să te trezesc, presupun că te-a obosit drumul, spune cu o voce caldă.
- Ai dreptate, tu de unde vi?
- Din Constanța, nu am avut prea mult de mers... dar tu de unde vi?
- Din Viena de jos, un sat uitat de lume dar în care am copilărit şi am amintiri minunate, spun şi un zâmbet micuț apare pe fața mea.
- Super... mai ai frați?
- Da, am un frate pe nume Andy şi are nouă ani.. tu ai frați?
- Nu, spune cu o față tristă, iar mama şi tata sunt oameni de afacere şi se tot mută dintr-o parte în alta..
- Ooo... spun uimită.
- Dap.. m-am obişnuit şi acum sunt aici, deci nu mai am cum să mai fiu lângă ei şi asta e un avantaj că mă voi integra şi eu într-un colectiv fără ca după ce mă obişnuiesc să trebuiască să plecăm. O îmbrățişej şi îi spun că o să fie totul bine. Povestim timp de o oră despre noi pentru a ne cunoaşte mai bine iar după merg să fac o baie pentru că mâine e prima zi de facultate. Apa fierbinte îmi mângâie pielea şi mă relaxez. Gândul la băiatul din tren apare pe neașteptate, oare de ce se uita aşa insistent la mine? Aveam ceva pe față? Era frumos iar ochii lui verzi parcă mă vrăjeau. ,, Natalia nu te mai gândi la el, nu îl cunoşti şi nu are cum să îți placă de el".. perfect acum şi conştiința mea mă ceartă. Cred că oboseala e de vină. Mâine voi fi mai bine. După ce termin duşul o las pe Maria şi îmi i-au pijamaua, după îmi pregătesc hainele şi caietele pentru mâine. Orarul mi-a fost trimis prin poştă împreună cu scrisoarea de acceptare. Am terminat la ora unu şi Maria la fel.
- Noapte bună, spun somnuroasă.
- Noapte bună.
CITEȘTI
Te Aştept
RomanceO poveste de dragoste in care o fată pe nume Natalia va păşi într-o lume opusă ei. O lume pe care nu şi-o putea imagina, până când îl întâlneşte pe prințul din visele ei. Acesta este Filip. Lectură plăcută :*