The party

64 7 1
                                    

Jeg er død. Jeg skal møde om 20 min, og det er den tid det tager mig at køre i skole. Jeg skal jo også have tøj på, spise morgenmad og i bad! Jeg skynder mig i bad (vi har 3), at tage tøj på, tage et æble med i bilen og så af sted. Jeg kommer 15 minutter for sent, så jeg skal hurtigt hen til engelsklokalet for vi har sjovt nok engelsk. Da jeg kommer ind i klassen er der ingen, undtagen Luke og Daniel. "Hvorfor er du så forpustet?"spørg Luke. "Ved du godt at vi først skal møde om en halv time?" Siger Daniel så. Det er så typisk mig. Alt de stress for ingen ting? Vi begynder bare at grine.

Da alle de andre og læreren kommer ind sætter vi bare og snakker om hvor hyggeligt det var i går aftes. "Sæt jer ned på jeres pladser!" Nærmest råber vores lære. Hun er ret sød, men kan også være skide sur. Helena kommer over til mig og Harper og spørg om vi vil med til en fest fredag. Det er om to dage. Vi siger ja. I frikvarteret få jeg en meget lang besked fra Jack.

A=Ashley J=Jack
**Samtale starter**
J: "Hej søde Ashley. Jeg vil gerne have at du skal vide sandheden. Jeg har set en pige i noget tid nu, og kan vildt godt lide hende. Du ved jeg elsker dig, men jeg tror ikke det skal være os mere. Det er ikke dig men mig. Jeg er så ked af det men er altså heller ikke så god til det her med langdistanceforhold. Håber stadig vi kan være venner. Din Jack"

Det svin. Han har haft en affære med en eller anden bitch, og det var endda ham der fik mig til at love at ingen eller intet ville komme imellem os, og især ikke afstanden.

A: Hej. Troede vi havde en aftale, og tænk at jeg har elsket dig, stolet på dig, og givet dig min kærlighed, mens du fucking bare har kneppet med en eller anden klam sæk. Fuck dig! Og jeg mener FUCK DIG!!!!!!!! Klamme svin!!

J: Sorry. Er så ked af det men du har aldrig været den helt rigtige, og sådan er det bare. Jeg er ikke stolt over hvad jeg har gjort, men nu kan du jo også finde en som bor tæt på dig, og ikke flere timer væk..!

A: Hellere det end at se på dig bare et sekundet mere. Farvel

**Samtale slut**

Jeg blokerer ham på kontakter, Snapchat, Instagram, Facebook, og Twitter. Nu hvor jeg tænker over det, har jeg egentlig mange sociale medier. Det svin skal ikke kontakte mig igen!
Luke kommer over til mig og spørger om jeg er okay. Jeg fortæller hvad Jack har skrevet.                 "Det er jeg virkelig ked af at høre..Bare sig til hvis jeg kan gøre noget, okay? Husk jeg er her og du kan stole på mig." siger Luke. Jeg rødmer lidt. "Tak!" Siger jeg. Han begynder lige pludselig og kilde mig, og det kilder sygt meget. Efter en masse grin kigger vi bare på hinanden. Han lægger sin hånd på mit knæ og nusser det. Vi sidder i stilhed. Ikke noget akavet.

Da vi får fri kommer Maja hen til os. Det er en af pigerne i min klasse. "Zara holder fest på fredag, har i lyst til at komme med?". Vi kigger på hinanden og siger så ja i munden på hinanden. Jeg tror ikke at hun ved, at jeg allerede er blevet inviteret. Mig og Harper aftaler at vi skal tage ind til byen og købe tøj, sko og makeup til festen, nu hvor vi ikke rigtigt har noget, og vi ikke har lektier for.

Jeg finder en mega sød kjole, nogle flotte stiletter, nogle søde øreringe og en sort taske. Jeg har mit guldur på og det passer mega godt til (^kan se på billedet oppe^). Vi tager hjem til Harper og ser film. Vi ser først 7 ep. af pretty little liars, så white chicks, Og slutter med frozen. Vi spiser mega meget is, for is er jo noget af det bedste der findes, og især når man ser frozen!

*** To dage senere***

Det er idag vi skal til fest. Den starter ved 10 tiden. Min dag  skolen starter med 2 en halv times football, så matematik, og slutter så af med engelsk. Lige nu har vi frikvarter. Mig, Harper, Luke og Daniel sidder under pæretræerne og spiser vores  mad. Vi taler om festen. Mig og Harper skal følges med Luke og Daniel. Det bliver så hyggeligt.

Da vi får fri går Harper og jeg hjem til mig og spiser yoghurt, for det er vi begge to helt vilde med. Da der er gået næsten to timer med at spise yoghurt og lave de sidste lektier begynder vi at gøre os klar, selvom der stadig er næsten 4 timer til festen. Da vi har gjort os helt færdige ringer vi til Luke og Daniel og siger at de godt må komme nu. Der går omkring 5 minutter så kommer de. Vi ringer efter pizza, så vi ikke kommer til festen med helt tomme maver. 

Da vi kommer hen til Zaras hus ligger der allerede røde og blå krus over det hele. De har en kæmpe pool i baghaven. Altså hvor mange penge har de lige?! Mig og Harper gik ud i køkkenet for at hente noget øl og nogle snacks. Bagefter går vi ind i stuen og danser. Zaras forældre er jo millionærer!! "Vil du danse Harper?" spørg Daniel, og selvfølgelig vil hun det, så de forlader mig her midt i det hele.

"Hej!" Jeg vender mig forskrækket om. "Det var altså ikke meningen at du skulle få et chok.." siger drengen og smiler lidt. "Det gør altså ikke noget!" Jeg griner lidt nu. Akavet. "Vil du med ud og danse, eller har du andre planer?" Nurg, han bliver seriøst helt rød i hovedet. "Jeg har ingen planer, så det kan vi da godt!" Svarer jeg glad. Vi går ud på dansegulvet og danser. Det er selvfølgelig nu der kommer en stille sang. Han trækker mig stille ind til sig og lægger hænderne om min talje.

"Hvor er mine manerer. Jeg hedder Jakob, og du er..?" "Ashley." svarer jeg. Stille begynder at læne sig ind mod mig. Jeg tror hans læber er cirka 2 centimeter fra mine. Så kommer der en pige skrigende hen til os og hiver mig væk. "DIN FUCKING BITCH!! TROR DU VIRKELIG BARE AT DU KAN KOMME HER OG STJÆLE MIN KÆRESTE?!?!" Skriger hun i hovedet på mig. Vent hvad. Kæreste?! Så det vil sige at jeg var ved at kysse en som har en kæreste!! Fuck hvor klamt! Men alligevel. Jeg kan jo ikke kysse alle mulige fremmede. Jeg har jo følelser for Luke. JEG HAR FØLELSER FOR LUKE! Nej, det må ikke ske! Det vil jo ødelægge vores venskab. Jeg glemmer helt pigen der står grædefærdig og fuld af vrede og stirrer på mig, så jeg skynder mig at svare"Undskyld, men det var ham der kom over til mig. Det var ham der spurgte mig om jeg ville danse. Det var ham der skulle til at kysse mig, så hvis dy skal være sur på nogen er der ham! Hvis jeg havde vidst han havde en kæreste ville jeg ikke have sagt ja. Min eks har lige været mig utro, så jeg ved hvordan det er. Jeg er virkelig ked af det." Hun blev helt mundlam, og så løb hun grædende væk.

Da jeg tager hjem kigger jeg en sidste gang efter pigen, men hun er ikke til at finde. Jeg fortryder virkelig hvad jeg gjorde. Mig og Harper tager hjem sammen. Eller det vil sige det der er tilbage af hende. Hun er virkelig fuld og kan nærmest ikke gå.
Da vi kommer hjem skal hun kaste op igen. Mens hun står og kaster op i toilettet, holder og børster jeg hendes hår. Jeg laver en lille fletning, og så går vi begge to i seng. Hun vågner et par gange og skal kaste op, men falder hurtigt i søvn igen.

Love is a hard thingWhere stories live. Discover now