Hey guy

53 6 1
                                    

Da jeg vågner dufter der dejligt. Jeg går ned og opdager at det er Harper der står og laver morgenmad. Æg med bacon og pandekager. Hun kender mig. "Godmorgen sovetryne" siger hun med et glimt i øjet. "Godmorgen" svare jeg, næsten i søvne. Vi spiser morgenmad, og så tager jeg ud og løber en tur.

Gæt hvem jeg ser. Ja right, jeg ser Jakob den so. Han går på den anden siden af vejen. Jeg skynder mig hen til det næste lyskryds, over vejen og så hen til ham. "Hej" siger jeg. "Hej" "Jeg troede aldrig du ville tale til mig igen" siger han lidt flabet, men med et næsten utydeligt glimt i øjet. "Det vil jeg heller ikke, men vil bare gerne vide hvorfor du kom hen til mig, hvorfor du ville danse og hvorfor du skulle til at kysse mig, for du vidste ligesom godt selv at du havde en kæreste" svare jeg. "Okay hør her: jeg kom hen til dig fordi dine venner gik, og du bare stod helt alene. Jeg stod også alene og tænkte bare på noget selskab. Da vi så talte lidt sammen virkede du mega sød, og jeg tænkte at vi kunne danse. Jeg syntes du var så dejlig og kunne jeg bare ikke lade være." "Du for dum" svare jeg, og løber videre.

Da jeg kommer hjem ligger Harper og sover på sofaen, mens bambi køre på tv'et. Jeg sætter mig ned ved siden af Harper, og starter filmen forfra. Det er seriøst en af mine ynglingsfilm. Da filmen er færdig begynder jeg at bage en kage. En chokoladekage! Jeg bliver nød til at gå i netto, for vi har ikke flere æg.

Da jeg har bagt kagen færdig blender jeg nogen m&m's og smelter noget chokolade og putter det på. Jeg tager kagen, nogle tallerkener, glas, gafler og servietter ind i stuen og stiller det pænt. Bagefter tager jeg en sprittusch og tegner moustache, monobryn, briller, skæg, og prikken over i'et - et lille lyn i panden på Harper. Wow hun er smuk nu! Jeg vækker hende lige så stille, og siger jeg har bagt kage. Hun har virkelig været smadret efter festen igår. Alt for mange tømmermænd. Heldigvis for mig, drak jeg ikke så meget i går.

Vi spiser kage, og ser film. Det ender faktisk med at vi sidder og ser film resten af dagen, eftersom vi ikke orker at lave andet. Det er imorgen mine forældre kommer hjem. De siger de har en overraskelse til mig og Piper. Fedt man! Harper er lige gået på toilettet, og nu kan jeg høre hende komme ned. Jeg håber ikke hun har opdaget at jeg har tegnet hende i fjæset! Nåh, det tror jeg ikke hun har. Hun siger ihvertfald ikke noget.

Da jeg vågner næste morgen går jeg i bad. Da jeg kigger mig i spejlet ser jeg... Ja gæt engang! Jeg har fået moustache, monobryn, store bumser, med rød farve og prikker i hele hovedet. Jeg tager sæbe i min hånd, og så løber jeg ud og klasker det lige i hovedet på hende. Jeg skynder mig tilbage og låser døren. Hævn.

Jeg tager tøj på, lægger makeup, og gør mig helt færdig til at min mor og far kommer hjem. Jeg går ned og begynder at lave brunch sammen med Harper og Piper. Vi har tænkt os at lave lækker mad til når de kommer hjem. Vi laver æg, pølser, bacon, ristet rugbrød, franskbrød, mini pandekager, ananas, vindruer og en masse frugt.

Nu kan de komme når som helst og vi et næsten færdige. Vi mangler kun at lægge servietter og stille drikkevare på bordet. Døren bliver åbnet og ind kommer... JACK?! Okay hvad fuck laver han her?! Og så vader han oven i købet bare ind i mit hus med overtøj og sko og det hele! "Er du født i et s-tog?!" spørg jeg, for han lukker heller ikke døren efter sig. "Nej, jeg blev født på hospitalet. Jeg kom for at sige undskyld for det hele, for jeg har virkelig været et svin." "Tillykke. Du ved det selv. Du har intet at gøre her. Så hvis nu var så venlig at gå ville det være dejligt!" "Jeg venter på min mor og far, og har ikke tid til dit pis. Farvel.!"

Stort set lige da Jack er gået ud af døren kommer mor og far ind. Han skulle selvfølgelig lige ødelægge mit humør, men jeg glemmer ham bare, så jeg kan få en hyggelig dag med min familie. Harper har fået lov at blive til maden, fordi hun er så dejlig (mest fordi hun hjalp mig, men også fordi hun er så dejlig!). "Vi vil gerne have at i får jeres overraskelse nu piger." "Vi tager til USA i næste uge, og håber at i vil med." vi jubler. "I må begge to tage 1 veninde med, men vi skal lige have aftalt det med deres forældre først". Hold da op hvor jeg elsker mine forældre!!

Jeg skal til USA om en uge, og Harper skal med! Det bliver seriøst den bedste måned i mit liv! Vi har aftalt at vi tager ud at shoppe imorgen efter skole, så vi har noget nyt og fedt tøj at tage med. Harper gik for cirka 2 timer siden, så nu sidder jeg og pakker. Pludselig vibrere min mobil. Jeg kigger på den, og ser at jeg har fået en besked fra Jack.

A=Ashley J=Jack

**Samtale starter**

J: Hej Ash. Virkelig undskyld at jeg bare kom brasende idag. Jeg ville så gerne sige undskyld, og have dig til at tilgive mig, men forstår godt hvis ikke du vil. Inden jeg kom øvede jeg mig på hvad jeg skulle sige, men lige da jeg så dig kunne jeg ikke sige noget. Er så ked af det hele.
-Jack

Tænk at han kom hele vejen bare for at sige undskyld til mig. Eller var det derfor..? Jeg må ikke tro på ham. Ashley du må ikke tro på ham! Stop dig selv!!

A: jeg sætter pris på at du dukkede op i egen person for at sige undskyld, det er stort af dig. Jeg tror på dig, men vil ikke have at du skal såre andre piger på samme måde! -Ash

J: det lover jeg ikke kommer til at ske! Kan vi ikke bare glemme hvad der er sket og så starte forfra? Det ville betyde så meget for mig<3

Jeg kigger lidt ud ad vinduet. Seriøst?! Prøve igen med ham? ALDRIG! Han går rundt lige neden for mit hus og holder en pige i hånden. Tror ikke han har tænkt over hvor han er. De stopper lidt længere nede af vejen, og først der ser jeg at det er.. Vent hvad?! Piper? Min egen lillesøster går og holder i hånd med min eks!
Jeg tager et billede af dem, og skriver en besked til:

A: jeg ved ikke hvem du tror jeg er, men jeg ved hvem du er! Du er bare en klam pedo som går rundt og kysser med alle dem du møder på din vej!! Klamme svin!!! Og hvordan kan du overhovedet skrive til mig?? Jeg har jo blokeret dig alle steder du kan kontakte mig?! En anden gang så vælg en på din egen alder!

Mens jeg venter på svar skriver jeg til Melissa at hun skal skynde sig hjem, for jeg er faldet ned af trappen og kan ikke rejse mig op. Melissa kommer ind af døren to sekunder efter. Den tøs er virkelig på skideren!

J: Undskyld!! Kan godt se det ikke gjorde det bedre, men jeg vidste at du ville sige nej, så hvis jeg ikke kunne få dig. Jeg var jo tvinget til at tage din søster. Det er det tætteste jeg kan komme dig. Jeg har fået ny telefon fordi jeg "tilfældigvis" kom til at smadre den gamle. -J

A: Du skal bare holde dig væk okay?! Hold dig væk fra mig, fra min søster, og i det hele taget fra min familie. Svin.

**Samtale slut**

Jeg dræber ham! Jeg dræber Piper! De skal fucking ikke tro at de kan komme her og kæreste rundt! Jeg har lige givet Melissa en ordentlig flad. Jeg har aldrig været så sur og skuffet i mit liv. Alt der hedder respekt og tillid for Piper er væk, det kan jeg love jer for. Hun er sådan en billig sæk! ja, det er hvad hun er. Idiot. Og Jack... Ham er jeg IKKE færdig med! Jeg vil pine ham, jeg vil pine ham til han dør!! Den klamme ting skal ikke, og jeg mener IKKE ødelægge mit liv, min ferie, ELLER mig!

Love is a hard thingOù les histoires vivent. Découvrez maintenant