1. M

40 5 0
                                    

Oturduğu yerden gökyüzünü izliyordu adam. Öyle dalgındı ki patlama olsa dönüp bakmazdı bile. Dertliydi işte.. Öylesine dertli. Gökyüzüne baktıkça içi açılıyordu adeta. Koskoca bembeyaz bulutlar gözlerinde kayıp gidiyordu öylece. Kim bilir ne hayalleri vardı.

Sandalyenin çekilme sesiyle irkildi o anda. Önce dönüp bakmadı. Umursamazdı zaten. Buz kadar soğuktu. Zamanında çok sevmiş de yan etki yapmıştı galiba. Belki de ileride ki prensesini bekliyordu sadece. Hayallerine dalıp gidiyordu.

Bir ses daha duyuldu. Bu sefer karşısındaki kişi masaya vurmuştu. Kafasını çevirip karşısında sinirle dikilen kızın gözlerine kitleri gözlerini. O kadar sert bakıyordu ki benim bile o anı izlerken tüylerim ürpermişti.

Adam donuk şekilde bir şey söylemeden bakıyordu sadece. Gözleri anlatıyordu her şeyi. Karşısındaki kız bağırmaya başladı bir anda parlamıştı. Acaba aralarında ne olmuştu. Kızın ne dediğini tam anlaşılmıyordu ama çok sinirliydi.

Adam durdu biraz. Dinlemiş gibi yaptı. Kız ise adamın onu dinlemediğini fark ettiğinde daha da sinirlendi. Uzun ince parmaklarını salık saçlarının arasına geçirip sıktı bir süre. Adam yavaşça ayağa kalktı. Umursamaz bir tavırla elini cebine atıp bir miktar para çıkartıp masada ki yarısını kendisi doldurduğu küllüğün altına sıkıştırdı.

Sonra kıza döndü. Küçümseyerek bakıyordu. Sanki onu kendisine layık görmüyormuş gibi. Biraz da haklıydı aslında. Tişörtünün altında belli olan kasları çekici bir görüntü yaratıyordu. Dağınık saçları.. Siyah olsa da parlayan gözleri. Adam anlatılmaya değerdi.

Adını bile daha bilmediğim adam kıza bakarak ufak bir kahkaha attı. Kız dayanamayıp adama tokat attı. Adam başı yanda öylece yere bakıyordu. Dişlerini sıktı. Vücudu gerilmişti ve kasları daha da belirginleşmişti. Kafasını hiç çevirmeden direk kaldırdığında gözlerindeki siniri, öfkeyi gördüm. Gözleri kahverenginin en koyu tonuna bürünürken ben bile olduğum yerde kaymıştım.

Kafasını sakince önüne döndürdü. Kızın kulağına eğildi ve bir şeyler fısıldadı. Arkasını dönüp gitti hemen sonra.

Kız onun söyledikleriyle kaskatı kesildi. Suratı bembeyaz olmuştu. Az önce adamın usulca izlediği bulutlar gibi. Ama sanki o sakin adam gitmiş tokattan sonra ölmüştü sanki. Kız 'Demir' diye bağırıp adamın arkasından çıktı.

Demek adı Demir'di. Soğuk, dalgın, umursamaz ve çekici... Demir.

Yeni başladığımız bu kitapta bize bir şans vermenizi istiyoruz. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okyanusun Birleşmeyen TarafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin