Capitolul 4.

465 33 9
                                    


Toata seara am incercat sa imi umplu mintea cu alte lucruri si am inceput sa imi fac scenarii cu ce se poate intampla in tabara si dupa m-am uitat la un serial. Era una dintre acele seri in care pana si serialul preferat incepe sa te plictiseasca. Simteam ca va fi o seara foarte lunga, iar ceasul era abia 8, asa ca aveam mult prea mult timp pana sa ma ia somnul, iar eu eram ca dupa o lunga zi de scoala.

Daisy era in avion, deci nu exista nicio sansa sa vorbesc cu ea si am inteles ca pe la 10 va ateriza. Super, doua ore de facut ce? M-am dus in bucatarie cu gandul sa gatesc ceva, asa ca am cautat pe internet retete si am inceput. Imi placea foarte mult sa stau si sa gatesc si  o faceam cu drag ori de cate ori aveam timpul necesar. Deasupra chiuvetei era geamul care dadea fix in curtea interioara si aveam impresia ca este cineva pe trotuarul de langa, dar probabil ochii imi jucau feste. Ar trebui sa imi port ochelarii mai des.

Imi termin preparatul si mananc in liniste pana cand aud un ciocanit. M-am ridicat nervoasa de la masa si am deschis usa trantind-o de perete. Probabil nu ar fi trebuit sa fac asta, fiindca, in secunda urmatoare m-am trezit cu un musafir nepoftit in casa care a inchis usa dupa el. Oh, foarte politicos dn partea ta.

-Cine es...?

Si-a dat gluga jos si atunci am inlemnit, era Styles.

-Cu ce treaba prin zona? ii spun eu incercand sa par calma si sa ii arat ca nu ma intimideaza oricat de speriata eram.

-Ma mai stii deci, bun. Cum sa iti spun eu tie, eu sunt Harry Styles, nimeni, niciodata nu m-a refuzat sau s-a purtat cu mine urat asa ca iti sugerez sa iti revizuiesti comportamentul de fetita rasfatata.

-Eu? Rasfatata? Vorbea elevul care tocmai a specificat ca nimeni nu l-a refuzat si stii de ce? Pentru ca ei stiu probabil consecintele si cat de maniac poti fi. Ai intrat in casa mea dupa ce, in urma cu cateva zile, m-ai urmarit. Eu zic ca tu sa iti revizuiesti comportamentul.

Asta ar fi trebuit sa ii spun, dar lucrurile nu au stat deloc asa. Tot ce am putut face a fost sa plec capul si sa par o proasta in fata lui. Data viitoare nu voi mai permite asta. Vazand ca nu am adaugat nimic, a iesit pe usa la fel de grabit cum a intrat. Ma bucur ca nu a continuat orice avea el de gand. M-am lipit d tocul usii si priveam in gol. Ce a fost asta? Cat ma bucur ca voi pleca in curand. Macar nu il voi mai vedea.

Dimineata urmatoare era una minunata de primavara si m-am trezit mai bucuroasa ca oricand, desi nu aveam motive clare; pur si simplu cred ca acesta este efectul verii. Toata lumea se gandeste la excursii, petreceri, nopti lungi petrecute cine stie pe unde. Bagajul era deja pregatit la usa si peste cateva ore trebuia sa apara Sam sa ma duca la autobuz. Dupa ce s-a intamplat ieri, tabara suna din ce in ce mai bine.



 Stiu e scurt si da, stiu ca nu am mai postat la ea de o groaza de timp.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You're mine H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum