2.

60 5 0
                                    

Po skoro třech hodinách úmorného a vyčerpávajícího letu jsem konečně vylezla ven z letadla a protáhlá jsem se.
,,Ahoj nový živote" řekla jsem si pro sebe a nasedla do žlutého taxi který na mě čekal před letištěm.
Moji adresu mého nového bytu,školy a všech supermarketů a obchodů s oblečením jsem měla takže nebyl žádný problém..

Když jsem přijela před můj dům kde jsem měla svůj vlastní byt se mi rozzářili oči jako dítěti před novou hráčkou. Byl to nádherný,vysoký dům který vypadal velmi luxusně a pečovaně.S úžasem jsem se dívala po celém tom domě a rozhodla jsem se jít dovnitř...

Stopla jsem si výtah protože než bych se vyškrábala do těch dlouhých a nikdy nekončících schodů tak by to trvalo věčnost.
Zmáčkla jsem tlačítko do 13 patra a s úsměvem jsem se na sebe podívala do zrcadla zamnou.Vypadala jsem příšerně.Kruhy pod očima,rozmazané obočí a vlasy jako bezdomovec.
,,Však tě tu nikdo nezná May" řekla jsem si pro sebe a potichu jsem se zasmála a čekala jsem než výtah vyjede..

Výtah zastavil a já jsem vyběhla z výtahu ale samozřejmě jsem do někoho narazila takže jsem se složila na zem i s kufrem.
Narazila jsem do nádherného kluka.Vysoký,blonďatý celkem vypracovaný s nádherným úsměvem.. Jeho modré oči překrývali brýle a v ruce držel krabičku mých oblíbených cigaret.
Pomohl mi vstát a já celá rudá vstala..,,Ahoj jsem Maya a od dnes tu bydlím" vykoktala jsem a ten dokonalý a božský kluk se na mě usmívál jako na zjevení..
,,Ahojky jsem Mike a bydlím tady"a ukázal na dveře přímo naproti mého bytu a stále se přitom usmíval.
,,Tak se pak můžeme jít projít a mužů ti tu všechno ukázat May."řekl s mírně rudými tvářemi ale vypadal roztomile. ,,Ale teď už musím jít, uvidíme se potom.V šest hodin se pro tebe stavím" navrh a nastoupil do výtahu.. ,,Tak dobře,budu ráda Miku" usmála jsem se. ,,Tak ahoj" řekl Mik a zmáčkl tlačítko.
Než jsem stačila něco říct tak byl pryč.Zakroutila jsem hlavou a dala jsem klíč do zámku.Vůbec nevím kde jsem vzala ten klíč ale dobře..

Odemkla jsem a zůstala v úžasu. Předemnou byla obrovská kuchyně plně vybavená a sladěná do černo šedé barvy.Když jsem se otočila na pravo tak tam byla nádherná velká postel s podsvícením sladěná do hnědo šedé barvy.. Podívala jsem se dál a nacházela se tam velká velká prostorná šatna nacpaná značkovým oblečením a šperky ještě se štítky a cenovkami..
Něco mi tu ale chybělo.Koupelna a obývací pokoj.Ten byt vypadá ale malý.. Šla jsem zpět do kuchyně a prošla kuchyní..Narazila jsem na menší pohovku hnědé barvy a ktomu dvě křesla.Uprostřed malý černý stoleček a vše bylo položeno na chlupatém bílém koberci.Sedla jsem si na pohovku a zadivala jsem se před sebe kde jsem uviděla nástěnnou televizi přes půlku stěny.

Po chvilce jsem se zvedla a šla na další průzkum mého malého bytečku.šla jsem zpět do ložnice a viděla průchod do nějaké místnosti.Vešla jsem a zůstala jako opařená.Nádherná černo šedo bílá koupelna s obrovským zrcadlem a úžasnými huňatými ručníky..

Podívala jsem se na hodiny a byli čtyři hodiny..
,,Doprdele ten Mike" vykřikla jsem a dala jsem si sprchu..Můj kavový sprchový gel a šampon voní přes celou koupelnu.
Po sprše jsem se zabalila do jednoho z huňatých ručníků.A šla jsem si na balkón zapálit.No co.13 patro sem nikdo nevidí pomyslela jsem si když jsem si dávala do pusy cigaretu a zapalovala jsem ji..
Sedla jsem si a vychutnávála jsem si výhled a přitom kouřila. Byla jsem připravená na nový život v NY. Teda jsem si to do té chvíle myslela...

-maya_mv

All I Need❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat