Mike zpomalil a a opět šel vedle mě.Povídali jsme si a on se usmívá jako sluníčko.
Po asi deseti minutách jsme dorazili k malé kavárně uprostřed parku.Mik mi otevřel dveře a já vešla dovnitř.Celá kavárna byla prosklená a za pultem se na nás usmíval fakt hezký kluk.Mik šel k němu ,,Dvě karamelové frappe a dva kávové dortíky" řekl mu a kluk se otočil a začal připravovat kávu.,,Běž si tamhle sednout May,donesu to"..,,Ale já si to zaplatím sama"odpověděla jsem.
,,Běž si sednout" řekl a ukázal na malý stolek pro dva.Poslušně jsem si sedla a koukala na Mika jak bere tácky s kávou.Položil kafe předemě ,,Dnes je to na mě" a přeslazeně se usmál..,,No dobře" a usmála jsem se na oplátku...
,,Děkuji za krásnou procházku skvěle jsem se bavil"řekl Mik když jsme vyšli z výtahu.,, Jestli chceš můžeme jít zítra spolu do školy" navrhl a já jsem souhlasila.
,,Tak dobrou" řekla jsem a zabouchla za sebou dveře.. Sundala jsem si boty a sedla si na postel.Zapsala vše do deníku a vydala jsem se do koupelny.
Můj kávová sprchový gel voněl přes celý byt.V koupelně jsem si učesala vlasy a stáhla do volného drdolu.
Převlékla jsem se do svých jednorožčích dupaček a lehla jsem si do postele.Nastavila budík a usnula jsem....
A je to tu.6:30 a zvoní mi budík. první den v nové škole.
Vstala jsem a uvařila jsem si kafe vždycky mě po ránu probudí..
Mezitím jsem odběhla do koupelny,rychlá sprcha,vyčistit zuby a nahodit kouřové linky á řasenku s neutrální rtěnkou.
Vypila jsem kafe a převlékla jsem se.Dala jsem si černou sukni a černý croptop a přes to černý volný carnigan.Svoje oblíbené boty(média) a černý kožený batoh s kovovými doplňky. lehce jsem si prežehlila vlasy a podívala jsem se na hodinky. Bylo 7:20 a já jsem už byla nachystaná.Odemkla jsem telefon a napsala jsem Mikovy..
Maya: kde jsi?už jsem nachystaná.
Mike: trochu nestihám přijdu pro tebe krásko.
Odepsal a já jsem se upřímně usmála..
Asi po 10 minutách zvonek a za dveřmi Mik ve volném bílém tričku a v rozthaných černých skinny džínech.Na nohách měl vansky a jeho blonďaté vlasy mu padali na brýle.Byl nehorazně sexy.
,vrať se zpět na zem' ozvala se malá Maya(podvědomí) a já zakroutila hlavou.,,Jdeme?" zeptal se.,,jo jasně" odpověděla jsem..Ve škole.
,,Tady je ředitelna a já jdu na hodinu,uvidíme se později" zasmál se a ukázal na dveře.
Neodpověděla jsem jen jsem nahodila úsměv a otočila se směrem k ředitelně.
Vzdychla jsem a zaklepala.
,,Dále" ozvalo se tlumeným hlasem z ředitelny a já rozeznala mužský hlas.Zmáčkla jsem kliku a vešla..
,,Ty musíš být Maya." řekl čistě oblečený,upravený ale velmi sexy ředitel. Kdo by neřekl že je sexy když mu bylo tak 26..
,,Maya Weller" představila jsem se když jsem mu podala ruku.
,,Tvoje třída je ve třetím patře úplně vzadu.Pro učebnice si přijď po škole,zde máš rozvrh.Teď mě omluv musím odejit.Zatím Mayo."zdvořile řekla a odešla.
Zaklapla jsem za sebou dveře a šla hledat svoji třídu.Když jsem vešla do třídy tak jsem si sedla do prázdné lavice úplně v zadu.Přišla upravená a uhlazená slečna středního věku. Všichni si stoupli na pozdrav a když poručila sednout tak si všichni sedli jak poslušní pejsci.,,Prý má přijít nová holka,nějaká Maya Weller" řekla a rozhledla s po třídě.,, to jsem já a zdvořile si stoupla a všichni se na mě podívali jako na zjevení.Po chvilce jsem si sedla a byla jsem rudá jako rajče..Učitelka se mě vyptávala na takové ty otázky jako proč jsem se přestěhovala,ským jsem se stěhovala a takové věci do kterých jí nic není...
Celý den byli na mě všichni moc hodní a zdvořilí..po skončení školy jsem vyšla před školu a zastavila mě jedna holka. ,,Ahoj Mayo, jsem Emilly a chtěla bych tě pozvat k mému příteli na párty která se koná u mě doma." Podívala jsem se na ni s otevřenou pusou. ,,Přijdu pro tebe,zeptám se Mika kde bydlíš a pujdeme spolu k Joshovy(její přítel),dnes v sedm hodin tě vyzvednu." Nestačila jsem ani odpovědět a ona odběhla pryč.Zakroutila jsem hlavou a vydala jsem se domů s myšlenkou že v sedm hodin odcházím na party kde potkám hodně lidí...
Doma jsem si dala sprchu,umyla vlasy a pak si udělala kávu a lehla jsem si na pohovku a užívala si klid při poslouchání písniček a pořád jsem přemýšlela nad tou párty.Snad to vše proběhne dobře..
-maya_mv
ČTEŠ
All I Need❤
RomanceNajde 17ti letá dívka jménem Maya konečně pravou lásku na nové škole nebo bude napořád šedá myška v nové škole bez kamarádů a bez lásky?..