November

19 2 0
                                    

Mandag 18. November 2013
I dag har det skjedd så mye rart. Jeg mener, Borghild og Kk ble sammen, og nå vet hele skolen det fordi de sto å klinte i friminuttet. Den STORE nyheten er at Frida (endelig) giftet seg med Sindre.
Daniel og Hanneli skal ha deres andre barn. Lille Haakon ble kjempe glad fordi det skulle være en gutt. Julie hadde vært forelsket i Torstein lenge så hun ble hjerteknust da han ble sammen med Celine. Hun lå å gråt innelåst på rommet sitt i en hel uke.
For meg har det vært en fantastisk dag. Jeg ble sammen med Kasper. Jeg er sååååå forelsket akkurat nå. Jeg er bare sint på Remy. Han prøver å ødelegge forholdet mitt. Jeg tror han er forelsket i meg, eller Kasper. Man kan jo aldri vite...

SES
Vilde

Lørdag 30 November
Kjære dagbok
I dag har vært en.....dag. Jeg bare ELSKER Kasper akkurat nå. Borghild og Kk har bestemt seg for å ta det rolig (I motsetning til Hanneli og Daniel). Det nærmer seg juleballet og alle har noen å gå med. Alle er lykkelige! Jeg er kanskje den lykkeligste jenten da. Men seriøst..... Hvis Borghild og Kk står å kliner på ballet, tar jeg med meg Kasper og viser hvordan det gjøres!!
I dag fikk vi også vite at Frida er gravid! Det blir sikkert en enda styggere kopi av Sindre! Men tenk om det blir en jente da. Da kommer hun til å bli mobbet. Jeg har ikke hørt noe om at Borghild er gravid enda, men jeg er ikke sikker på om hun ikke er det.
Men jeg må gå nå.
Kasper venter
Snx Vilde

Vildes dagbokWhere stories live. Discover now