Januar

25 1 3
                                    

Torsdag 2 Januar

I dag begynte vi på skolen igjen. Vi fikk nye plasser!! Jeg er SYKT fornøyd med plassen min! (hvis ikke du allerede har skjønt det sitter jeg med Kasper. DUUUUH). Den nye gutten til Hanneli og Daniel ble kalt CP. Han ble født med DEN sixpacken! Det var epic.

xoxo Vilde

Søndag 5 Januar

I dag hadde Borghild bursdag. Hun fikk med seg kake på skolen(Ja, vi måtte på skolen på en søndag, hvor sykt er ikke det) :(  Det var urettferdig! Hun delte ikke med meg engang. Kk hadde med seg en diger presang til henne. Det var en helt ny tuba bag fylt med klær. Jeg vet ikke om hun ble glad eller ikke. Jeg var med Kasper jeg! Jeg tror han blir søtere for hver gang vi er sammen. Jeg skal gifte meg med han. SERIØST! Det store bryllupet blir den 19 Juli

snx

Vilde

Fredag 10 Januar

I dag bestemte jeg meg for å si til alle vennene mine at jeg er forlovet med Kasper. Eliisa ble veldig forvirret. "Men har ikke dere bare vært sammen i sånn en måned?" spurte hun.

"Jo, men vi elsker hverandre!" Ingenting kunne ødelegge forholdet mitt med Kasper nå.

Må legge meg

xoxo

snx

Vilde

Lørdag 11 Januar

I dag var jeg med Nora . Det var ikke særlig gøy, fordi hun bare snakket om Alexander. Jeg tror hun er LITT forelsket. Så snakket vi om Julie og Torstein. Senere på dagen gikk vi hjem til Julie. Det var en feil. Vi leste dagboken til Julie når hun spiste middag. Det sto:

Jeg har bestemt meg for å vinne tilbake Mikkel. Her er planen:

1.  Jeg går på juleballet med Felix, for å gjøre han sjalu.

2. Jeg er med Mikkel på korpset

3. Jeg spør han om å bli sammen etter å ha vært med han noen ganger på korpset.

-J

Jeg og Nora begynte å le. Det var super morsomt.

Gleder meg til å se Kasper i morgen

Snx Vilde

Mandag 20 Januar

I dag hadde vi klasse møte. Læreren plasserte oss randomtly. Borghild fikk sitte med MIN Kasper. Det var urettferdig. Læreren fulgte ikke med, så Steffen og Irene satt og kysset. Jeg bare tenkte "Æsj. Skal alle i klassen bli sammen eller." Den eneste i klassen uten kjæreste var jo CB. På dette klasse møte satt egentlig alle bare å snakket med hverandre (eller kysset). Jeg spurte Borghild om vi kunne bytte plass, og siden jeg satt med KK sa hun ja!! Jeg satt meg bort til Kasper. "Hey babe" Kasper snudde seg mot meg. "Vilde!" sa han armen rundt skulderen min, og jeg la hodet mitt på skulderen hans. Vi satt slik helt til friminuttet. I friminuttet var jeg med Nora, Julie, Tirill og Victoria. Jeg hadde ikke peiling på hvor Borghild var. Jeg tror ikke Julie vet at vi leste dagboken hennes, men som jeg alltid sier: Man kan jo aldri vite. Men det man kan vite er at Julie er dødsforelsket i Mikkel. Jeg skal ikke klandre noen, for jeg er jo hodestups forelsket i Kasper. I friminuttet snakket vi om gutter. De vi liker da. Julie snakket selvfølgelig om Felix.

xoxo

Vilde

Torsdag 23 Januar

Kjære dagbok

I dag fikk jeg vite at Kasper drar til London :( Han blir der i ca. 2 uker :( Han drar på lørdag. I morgen skal vi ha en slags avskjeds "fest" i spisingen. Da skal vi sitte sammen. Jeg kommer til å savne han noe fryktelig. Uansett så fikk vi nye noter på korpset i dag. JEG SAKL SPILLE SOLO!! (ofc)

xoxo Vilde

Fredag 24 Januar

I dag var jeg super mye med Kasper. Jeg hadde med meg kake på skolen i dag. I spisingen satt jeg med Kasper og spiste kake. CB drev og stirret på oss. Jeg bare ignorerte han. Jeg lå på fanget til Kasper. Tenk at jeg ikke får se han på 2 uker. I slutten av spisingen sa Kasper: "Jeg kommer til å savne deg Vilde"
"Aww, babe kommer til å savne deg og!" Så kysset vi

Snx
Vilde

Tirsdag 28 Januar

I dag er det 3 dager siden Kasper dro, og 4 dager siden jeg sist så han. Jeg savner han! Jeg husker første gang vi møttes. Jeg ble ikke forelsket med en gang, men etter en stund (når jeg ble bedre kjent med han) ble jeg super forelsket. Jeg hadde aldri trodd at vi kom til å bli sammen da. Kasper var sjelevennen min. Vi har samme humor og vi tenker helt likt. Men uansett..... I dag fikk vi vite at mutantbabyen til Frida, heter Kelboo dolo Santi. Frida nærmest forguder han. Hun snakker om han HELE tiden. Det er som om hun ikke tenker på noe annet.

Men nå må jeg gå......Såååå

Snx

xoxo

Viiiiiiiildeee

Onsdag 29 Januar

I dag har Torstein og Julie flørtet i ALLE friminuttene. De drev å løp etter hverandre og lo. Jeg bare ventet på kysset, meeeen neida. Det skulle ikke skje. Det virker som om de er veldig forelsket, men bare ikke tør å innrømme det. Jeg trodde Torstein og Celine var sammen, men Neida!! Julie liker visst både Mikkel OG Torstein nå. Lurer på hvem som liker Julie da. Jeg har ikke sett Nora i dag, men Julie sier at hun er syk. Jeg bare sier det! Julie liker Torstein, og Torstein liker Julie.

xoxo

Vilde

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 23, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Vildes dagbokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora