Desember

29 2 3
                                    

Tirsdag 10. Desember
Kjære søte dagbok
I dag fødte Frida!! Hun kysset mutant babyen sin tusen ganger... Det ble heldigvis ikke en jente. Jeg og Kasper er døds forelsket.. Seriøst. I dag fridde han. Jeg sa selvfølgelig ja!

I morgen er det skoleball. Jeg skal gå med Kasper!! Kasper kom inn i jentegarderoben (heldigvis var alle påkledd). så vi låste oss inn i lærer garderoben. resten kan jeg ikke si.

xoxo

VILDE!!

Onsdag 11 desember

Kjære dagbok

I dag var det juleball. Frida og Sindre sto hele tiden og kline danset... Det var ekkelt...ÆSJ!! Borghild og Kk var der og sto å klinte en liten stund. Da tok jeg med meg Kasper og VISTE DEM!! De ble eid... Hanneli og Daniel var ikke der, fordi Hanneli skulle føde. Torstein og Celine var også der. Julie var hele tiden med Felix, men det så ikke ut som det plagde Torstein. Men så hadde jo den monobryn dusten tungen nedi halsen til Celine da... Amalie danset med CB og var superglad. Jeg tror de har god kjemi.. Jeg må gå nå..

Skal være med Kasper

xoxo Vilde

Mandag 16 desember

Kjære dagbok

I dag hadde jeg mensen. Det var helt forferdelig. Heldigvis var Kasper syk i dag så han merket ingenting. CB kom hele tiden bort til meg og spurte om jeg savnet Kasper. SELVFØLGELIG gjorde jeg det, men jeg kunne jo ikke si det til CB. Så jeg sa nei. Jeg fikk bare forklare det til Kasper senere. Uansett... Lille Haakon var med på skolen i dag. Han satt bakerst i klasserommet og lekte med en lommelykt. Til slutt ødelagte han den. det var super morsomt!! Jeg liker ikke mandager, men denne var ikke så ille. Midt i samfunnsfagstimen ropte lille Haakon "Mamma jeg må bæsje!" Nesten alle begynte å le. Hanneli bare gikk bort og tok med seg Haakon ut på do. Verken Frida eller Sindre var på skolen i dag (lurer på hvorfor). Jeg bare håper Kasper kommer på skolen i morgen. Hvis ikke kommer jeg til å savne han! Jeg gleder meg virkelig til å se han igjen.

xoxo

SNAKKES!

Vilde

Torsdag 19 desember

Hei!

Kasper har ikke vært på skolen hele uken :( Jeg savner han så forferdelig. Det har ikke skjedd så mye på skolen i dag, så jeg skal heller fortelle om korpset. Du skjønner... Det skjedde noe merkelig på korpset i dag. Når jeg kom, så satt Julie på fanget til Mikkel. og jeg som trodde hun var sammen med Felix. Vel, da hadde hun i alle fall komt over Torstein. Det var jo bra. Og nå kunne jo Julie og Mikkel kline på flyet igjen. Mens de satt der, kom Lars. Han så sint ut. Han dyttet Julie av fanget til Mikkel, og satt seg selv på fanget til Mikkel.

Snakkes

Vilde

Fredag 20 desember

Det var juleavslutning på skolen i dag. Vi bakte pepperkaker. Det gode som hendte i dag var at Kasper kom tilbake på skolen. Han overasket meg skikkelig. Han prikket meg på ryggen og når jeg snudde meg spurte han: "Har du savnet meg?" Jeg ropte ja og kastet meg i armene hans. Jeg hadde savnet han SÅ mye. Det var bra at han var frisk igjen. Vi hadde sykt mye å ta igjen. Jeg skulle være med han i HELE dag! Jeg så ikke mye til Sindre og Frida i dag. Men de var jo mye vekke fra skolen da. Jeg lurer virkelig på hva de gjør på.. Borghild og Kk var mye sammen for tiden. Jeg synes de er et søtt par.

xoxo

Vilde

Vildes dagbokOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz