Harry's POV
Vart är hon? Hon ska vara är! Hela jag skakar och Maya står vid mitt ben och har tårar i ögonen. Vi väntar och väntar. Snart i tre timmar har vi ståt här.
"Plane from Costa rica, arriving now" Säger en röst och vi tittar mot anländnings hallen och då ser jag henne. Hon står med sidan mot mig och läser på ett papper. Maya släpper mitt ben och springer. Hon springer så snabbt hon kan och slänger sig i sin mammas armar. Jag springer efter henne men stannar när jag är framför de. Leah släpper taget om Maya och tittar på mig.
Hon har tårar i ögonen och hon tittar på pappret igen.
Skakandes tar jag papperet och läser.
'Leah Styles, 23 years
Diagnose: ADHD, biopolar, anxiety'
Jag tittar upp mot henne och hon gråter. Jag tar in henne i mina armar och all ilska sköljs bort.
"When?" Viskar jag
"A week ago"
"Don't you dare leav again " Mumlar jag och kysser henne hårt.
"I love you"
"I love you too"
"Can we go home?"
"No, we can't Leah" Suckar jag
"What.... why?"
"I want an explanation"
"No... I can't"
"Then we can't" Jag tittar henne djupt i ögonen och skakar på huvudet. Jag lyfter upp Maya i min famn och håller henne nära. Jag sätter ner Elijhas bilbarnstol och tittar ner på min sovande son. Jag vänder blicken upp mot Leah och hon ser gråtfärdig ut. "Explain or I'll leave"
Hon tittar på mig och nya tårar väller upp ur hennes ögon.
"I'm pregnant and it's not yours"
_______________________
Så nu är denna lilla serie slut! Hoppas ni gillat böckerna och kommentera gärna vad ni tyckte och sprid gärna. Jag vill säga tack till er som läst och röstat. Ni är guld värda!!! Älskar er!
ESTÁS LEYENDO
Pictures
FanficBok två av Photograph. Leah och Harry är tillbaka med en skrikande femåring och en tre månaders bebis. Är livet som två barns pappa som Harry förväntat sig eller inte? Klarar Leah sig utan att falla tillbaka till sitt destruktiva beteende när allt g...