11

312 16 7
                                    

Leahs POV

"I love you Leah, remember that" Viskar Harry och kramar om mig. Han ignorerar hur jag ryggar tillbaka när han lägger armarna om mig och håller mig lite hårdare.
"I love you too" Svarar jag och fortsätter byta kläder på Elijha. "So something new happening with the band?"
"Not much babe. Remember your father is coming tomorrow"
"Yeah I know, when is he gonna come?"
"I Think it will be around seven or something. So how about we put this Little one" han stannar upp och plockar upp sin son i sina armar. "To bed while you and I Think about what we are gonna let this Little monkey go to daycare"
Jag älskar mina barn, jag älskar Harry. Men något som jag älskar mer är nog när Harry leker eller är med våra barn. Elijha är så liten i Harrys famn och Harry ser ut som en jätte i hans närvaro.
"I love you" Viskar jag och pussar Elijah på kinden
"Daddy loves you too" Säger Harry "And I love you"
Han går iväg för att lägga Elijha och jag ler för mig själv.
"M-momm-yy" Jag vänder huvudet mot dörröppningen och ser min dotter förstörd.
Hon har tårar för kinderna och en Niall som är i panik.
"Niall what happend?" Frågar jag och fångar upp Maya i min famn. Harry anländer med en frågande blick.

"Tom is back"




PicturesМесто, где живут истории. Откройте их для себя