Ranní vstávání

12 0 0
                                    

Crr crr crr začal mi zvonit budík. Ach jo mě se tak strašně nechce vstávat a už vůbec ne do školy
Ale musím boože.
Oblíkla jsem se a šla do koupelny.Začala jsem si česat své světle hnědé vlasy a namalovala jsem se.
Pak jsem šla nahoru dát si nějakou snídani.
Rychle jsem se najedla,protože jsem zjistila,že nestíhám.
A najednou slyším mamku: ,,Jes!Jesiko,jsi tu?"
,,Jo mami co je?"
,,Mohla bys prosímtě vynýst ještě koš?''
,,Ale mami já nestíhám''zařvala jsem.
,,Ale Jes dnes přijedou popeláři ''
,,Tak si počkaj na příště!"
,,Ne Jes udělej to hned!"
,,No jo furt '' Zamumlala jsem a šla nahoru.
,,Nemrač se ,k tvím zeleným očím to nesedne'' Řekla nakonec a usmála se.
Pak jsem si jen vyčistila zuby a vyšla z domu.
Přišla jsem udýchaně k lavičce , kde jsem měla sraz s mou nejlepší kamarádkou Penny.
,,Promiň,že jdu pozdě,ale mamka po mě něco chtěla.''Omluvila jsem se.
,,To je v pohodě '' řekla Penny a pohodila svími černými vlasy.
,,Vždyď já taky vždy nepříjdu včas'' pousmála se.
A šli jsme do školy.

Ve, škole
Zamračeně jsem se koukla na Penny ,,Málem jsme to nestihli a dostali by jsme poznámku.A to jen proto,že jsis musela koupit pití.
Pak jsme museli utíkat a ti dospělí chlapi se na nás dívali, jak na retardy''
Vypadalo to , jako by si tu chvíli vybavovala a pak se začala strašně smát.
Já si tu vtipnou chvilku taky představila a začala se taky smát, protože jsme vypadaly ,jako retardi. A pak k nám došla Mandy a divně se na nás koukla a řekla "jinak v pohodě jo?" a taky se začala smát. Mandy je jedna naše spolužačka, je malá uječená dlouhovlasá blondýnka s velkýma hnědýma očima, ale máme ji rády.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 28, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat