Alinin ağzından
Tam seline yaklaştımki kulağıma yüzünü çevirdi ve fısılda " aaa alişş ııım bn kimim selin mashar sen kimsin alişş beni hiçkimse istediği zaman öpemez ve istediğini yapamaz okey hadi iç suyunu sen" bu kız naptı ya ne diyo buu hiç kimse bana karşı koyamaz ln hiçkimse. Çok sinirlendim hemen bahçeye çıktım karşımdaki erkek olsaydı şuan şaftı kaymıştı selin masharmış bn sana gösteririm oyun istiyosun sen okey oynayalim bakalım sakinleştikten sonra içeri geçtim didemin çağırmasıyla yanına oturdum hemen sarıldı öptü lan bn anladım bnim ilacım kız abi karşı cinsSelinin ağzından
Aayy yazıkk çok sinirlendirdim ...ohhh olsun benim adım selin. Kendini ezdirmiceksin bu çikolara sen eziceksinki geri bassınlar. Aliyi orda bırakıp içeri gittim, selimin yanına oturdum alide gelip didemin yanina oturdu mert kalkıp eline birkaç cd aldı ve gösterdi hangisi biz Tuğçeyle titanic diye bağırdık nazlı bilim kurgu sonra yerimden kalkıp mertin yanına gidip kulağına eğildim "mortcum çok ayıp hadi yerine geç sen" dedim ve hafifçe iyekledim yere oturup titanici aradım ararken Tuğçe yanima gldi "selin şurda olmasın." Ve raftan alıp verdi " ah burdaymış saol." Kalktık ve hemen oynatıcıya koyduk ondan sonra göz kırpıp yerimize geçerken bn mutfağa gittim 2 rulo péçete kapıp gldim birini tuğçeye fırlattım " alll hep unutuyon Tuğçe gene bn getirdim." Nazlı ordan konuştu " selin sizin yüzünüz peçete firmaları para kazaniyo ikizim." Ve kahkaha atıl mertle el tokuşturdular, Tuğçe konuştu " nazlııı biliyomusun tamirciler iflas etmiş bi kendini göstersen para kazanırlar be-" ve bn aninda lafa daldım " arızaamm" bizde tuğçeyle el tokuşturup oturdum. Ali yumuşamıs gibi bakıyodu ama aaa durun yaa " aayhh" herkez " noldu" " ee biz mısir almadikkk" "ayy selinn" " ya selim bn hiç mısırsız film izlermiyim" " Hayırrr... en buyuk yanlışı olur" " hadi bnle kim mısır almaya gelirr" herkes bişeyle uğraşıyormuş gibi yaptı "bnde ozmn giderim bye" " y-yok selin dur yaa kızsın tekbaşina bu saate olmaz. Alii hadi sen git kardo hadi." Emreye noldu nediyo bu çocuk. "Emre doğru söylüyo hadi kuzen"
Ve savastan hani alinin kuzeninden konuşmayan somurtan hıh vee savaş vurdu gol olacak ki dındındıın yaratık konuştu " aayyhh aşkımm sen gitme nolur" alii dideme bakti sonra emrrye ve ayağa kalktı " gelicem sevgilim sorun yok 5 dkya gelirim." " tmm çabuk oll"
" didemcim aliyi yiyip getiririm cnm, kizım bi markete gidip gelicez aa merak etme yedirmicem sevgilini" ve konuşmasına izin vermeden kapıya gittim montumu giydim ve motorumun anahtarını aldım dışarı çıktık " alii bn motorla gidicem." "Tmm." Mototuma atladim alide arabasına bindi bnde şu havalı motor sesini çıkarip gaza bastım. Mototumu çok severim hızıda ali beni geçince bi özgüvenle gaza yüklendim ve aliyi geçtım. Markete gldim ali de yeni geldi arabasinı parketti onun indini görünce bnde indim ve kaskımı çıkarttım saçlarımı düzelttim içeri girerken ali konuştu "hızlısın" " hızlı ve bedelci sjsjs" sıttıktan sonra reyondan 3 paket mısır aldık " alii birada alalim." " okey"
Gifip 10 şişe tuborg gold 10 şişe efes 1 şişede malt aldım ovv ellerim dondu ćok fazla olduğu için aliye verirken elim alininkine deydi evet ellerim titriyordu çok üşümüştüm, yüzüme bakıp önüne döndü kasaya giderken şebnemi gördüm " aaa şebnem, kızım ne zmn gldin niye haber vermiyon." " canim bugün gldim işte eve birseyler almaya glnistim ay çok özlemişim yaaa." Ve sarildık " eee yenisimi kızim daha yeni buraktan ayrıldın" aliyi gösterince şaşırdım alide .
" hahha alimi yokya arkadaşim haa bu arada ali şebnem şebnem ali" onlarda tanıştıktan sonra konuya girdim " hem burakta öyle yapmasaydı ayrılmazdım bide aşik değildim bu arada bize gelsene hepimiz toplandik film fln izliyecez "
"ya bilmemki... neyse hadi gelim ztn arızayıda özledim." " hadi" kasadakileri ödeyp çıktık. " şabnem bnn şeyy..motorla geldim sn aliyle git tmm hadi cnm."
" selin biz sana ne diyoruz" şebnem sonra .. hem artık eskisi gibi değilim merak etme ." " öyle olsun ali bn geçiyorum o zmn " " tmm tmm geç sen." Şebnem gittikten sonra ali elimdekileri alırken gene elime deydi " selin sen üşüyomusun?" " y-yok neden" "titriyosun"
Sadece pakrtlere eydim kafami " gell burayaa" ve cümlesini duyduktan sonra neye uğradımı şaşırdım alinin kolları beni sarmıştı bn şok bn iptal ben vefad. Ama varyaa oha sıcacik bura ama bidaka ya bu napıyo bnim duyacaģım bir şekilde kess şunu dedim ins duymamıştır. Ve kan brynime sıçrayip kendime gelince ayrildim ondan ve sersemce konuştum
" hadi yaa gidelim sevgilin seni yediğimi sanıcak yoksa" guldükten sonra " tmm" dedi. Önüme dönüp yururken " Alii " dedim aman nreyse gerek söylemeye. Neyi derseniz sizede söylemiyecem.
" noldu" alinin yüzüne karasız bakıp cevap verdim " boşver" yüzüme anlamsız bakarken bnde kaskımı taktım ve gene o havalı sesi çıkartıp gaza bastım alide arkamdaydı.Alinin ağzından
Selinle markete gitmeyi kabul ettim ćübku hm kız hemde kalabaliktan uzaklaşmaliydim yaa bide cok ısrar ettiler bnde cvp verdim. Selin motor kullanıyormuş hemde baya iyi hızıda severmiş biraları aldiktan sonra arkadaşını gördük neydii heh şebnem o bizi sevgili sandı gülme sebebim ama kulağa hoş gelebilir ssjjsj yok ya hhahha
Neyse selin motorla geldiği için kız biraz kızdı seline ama selin imalıca sonra dedi oda uzatmadı. Selinin elindeki poşetleri alırken elim onjnkine 2. Defa deydiğinde anladım üşümüştü ona sordum ama hayır dedi bnde bir atak yapıp ona sarıldım . Sarilinca sersemledi birkaç dakika sarılıp ayrıldık hmn gidelim gibi şeyler dedi bnde tmm dedim selin binip önden gitti şuan bizde onun arkasındayız .
" alii neden izin veriyosun" "neye" " motor kullanmasına" " ben birşey bilmiyorum biz...biz yeni tanıştok ztn" " hee tmm o zmn peki evdekilere söyledimi kullanıcağını" " yok ndn" " yok bişey boşver" "peki" " ah selin aahh" şebnem imali imalı birşeyler sordu ama anlamadım "ali evdekilere selinin motor kullandığıni söylemzsen sevinirim"
"Tmmda neden" "selin sana zamanı gelince soyler blkii" tamam anlaminda başımi sallayıp yoluma devam ettim neden şimdi böyle konuşuyorlar
Eve nihayrt gldik selin kapının önünde bizi bekliyodu indik bizde yanına gittik
Kapıyı açtık " ooo gençler grlmeseydiniz." Herkez böyle dedi. "Acaba bir sürpriz desem " selin öyle deyince şebnem koridordan çıktı "sürprizzz" didem savaş emre harić herkez "şebnemm!" Diye bağırıp şebneme sarıldı. Selamlaşıp özlem giderdikten sonra içeriye geçince herkez yerine oturdu biz yeni glenler üçlüsü olarak ayakta kaldik poşetlerle sonra hemen " ee biz siz gelmeyin şişe çevirmece oynuyoduk hadi glin" selin hmn " ama misır film " " ikiz gl izleriz gece cok kaçan yok hadi" " tmm o zmn" selinde selimin yanına oturunca herkez oturdu didem lafa girişti " aşkımmm çok geç kaldinızz küsücektim bak öpde küsmiyim" " operim sevgilim öperim" ve öptümSelinin ağzından
Eve gelirken tabi aklimdaydı acaba ali söylermi motor kullandıģımı acaba diye ama şebo tembihlemiştjr rahatim hek şeboyla özlem giderip tanıştiktan sonra naıyosunjz diye soruduk şişe ćevirmece oynuyolarmış üzüldüm film mısır gecesi olmicak diye ama nazlı ıçimi rahatlattı herkez oturunca didem vıcık time başladı " aşkım çok geć kaldiniz küsücektim bak öpde küsmiyim " alide " öperim sevgilim operim" diyip ve bamm öptü aha bu vıcıktan başka heryerlere gider hmn nazlı girdi araya " ooo gençler burad aile var sonra vıcıklaşin hadi" conom ikizim beeh nazlımm hahhahayt ve oyuna dondük didem çevirdi ve bana geldi " sor didem"
" D mi Cmi" " selin kesin c der" "c" biz selimle ayni anda soyledik bunu sonra selim egicum bnim yaa " bn ne dedim bu kız risk hastası abi olay bu" mertle el tokuşturup onlarda güldü ve didem söze başladı butün gözler didem ve bnde
" seliin masharr duyduğuma göree-Evvett arakşlarım okuyucularım slm selinin motor mm uzziciklerim slm nasısınız kotüsünüz cunkü final karari var ama moral olsun diye size yb yazdim inş beğenirsiniz yanlız lütfen yorum yapın bide vote sizi seviyorummmm 😊😢😢😚😚 bu bolüm knkime gitsin fatmacıma bolimleri size ithaf ederim yorum yapmaniz yeterliii #GüneşinKızlarıDireniyor
Twiterdan hikayemle ilgili haberleri alip soru sorabilirsiniz (yörüngeninuydusu)