2. FLYVETUREN TIL FRANKRIG

54 5 3
                                    

Min mor vækkede mig klokken halv 1 så vi lige havde noget tid til at gøre os klar i. Det tog mig to minutter, at trække mig i tøjet og et minut at børste hår og børste tænder. Jeg var stadig virkelig træt... Og udmattet. Da vi alle var blevet klar skyndte vi os allesammen ud i bilen, det regnede nemlig totalt meget. Jeg tændte noget musik på min telefon og puttede mine høretelefoner i øret og kiggede ud af vinduet vi skulle nemlig køre hele vejen til Tyskland fordi at vi havde bestilt flyvebilleter der fra, fordi det var åben bart meget billiger. Selvom det var vildt irreterne, at køre hele vejen til Tyskland. Det tog, os to timer at køre til lufthavnen. Det tog seriøst en halv time at finde parkeringspladser. Men endelig fandt vi en parkeringsplads  ved lufthavnen selvfølgelig. Vi gik hen mod lufthavnens indgang, og begyndte at samle vores ting og passene sammen så de ikke ligepludselig var væk. Da vi gik hen til damen, der skulle tjekke vores tasker og kufferter begyndte min tlf. Ligepludselig at ringe, det var totalt pinligt og alle menneskerne stirrede på mig. Værste opkald nogensinde. Og jeg aner ikke engang hvem det var, der stod nemlig skjult nummer.!!
Når men nu skal vi bare vente på at flyvemaskinen er helt klar til afgang. Det kommer til at tage en halv time så det venter vi på, imens kan jeg jo bare spille på min telefon eller iPad. Nu er vores flyvemaskine kommet. Vi skal sætte os ind i den nu. Da vi havde fundet vores pladser og havde sat og skulle vi slå Flyfunktion til og tage vores bælter rundt om os.. Nu sidder vi i flyvemaskinen på vej til Frankrig. Jeg sidder helt ind til vinduet og min lillebror sidder i midten og min Mor helt ude i siden. Nu kommer tjenerne og server morgen mad, fordi klokken er nemlig 05.00 om morgnen.  Vi fik spist og fået noget vand. Nu lander vi om 10 minutter, så derfor skal vi tage vores bælter på igen. Vi er lige landet i Frankrig og det er faktisk ikke så koldt som jeg troede. Det er lunere end i Danmark. Klokken er 6.00 om morgnen så vi skal lige have noget at spise. Vi har valgt at vi vil spise sushi selfølgelig . Det er cirka 300 kroner billigere ind det er i danmark så det er jo godt. Da vi var færdige med at spise skulle vi over til vores hotel som hedder Explorer hotel som er Disney lands hotel, eller det er Disney land som der ejer det. Der er kun en halv time tilbage, og så er vi derhenne. Vi holder lige indtil en tankstation, så vi kan få noget at drikke, jeg har valgt Fanta med grape og lime, Olivia valgte en jordbær juice og min Tobias valgte en mango juice.. Nu har vi købt det, og nu skal vi til at sætte os ind i bilen, nu sidder vi derinde og venter på at vi er der. Nu kan jeg se hotellet herfra, jeg har nemlig set det på nogle billeder, på internettet da vi skulle bestille hotellet. Nu er vi derhenne.
Nu skal vi bare vente til at der er nogen der kommer og tager vores ting, sådan noget gør man nemlig i Frankrig..

Turen til frankrigWhere stories live. Discover now