3. Hotellet

30 4 2
                                    

Nu har vi endelig fået vores nøgler til vores hotel værelse. Vi er på vej op af trapperne nu fordi at vi bor ovenpå. Da vi var kommet op af alle trapperne skulle vi finde vores hotelværelsesnummer som var 561 tror jeg nok, når man nu har vi endelig fundet det. Da vi åbnede hotelværelset var der helt rent og pænt. Vi begynder pakke ud så vi har lidt mere styr på tingene. Der er to skabe og en skuffe jeg tager et af skabene til mit tøj og en af skufferne til mine sko. Nu mangler jeg bare at tage min computer, iPad og telefon frem.

Når ja jeg skal også lige vælge hvilken side af
Sengen jeg skal sove på, hmm jeg tror jeg vælger siden til højre. Nu begynder vi at gå ned igen til receptionen, fordi det var noget med at der var en indendørs legeplads. De sagde at vi skulle gå ned af trapperne til venstre. Okey nu prøver at finde vej selv. Vi løb så hurtigt som vi kunne så vi kunne nå at lege meget. Nu var vi kommet derhen og der er en virkelig stor legeplads. Det var et skib som legepladsen skulle ligne, tror jeg nok det synes jeg at det ligner.

Når nu begynder vi altså at leg. Vi begynder at stemme, jeg stemmer for gemmeleg sagde Olivia og Tobias. Det kan vi da godt lege lidt sagde jeg. Nu starter vi. vi trækker fod, vi trækker fod. Yessss jeg skal ikke tælle råbte jeg lidt for højt. nu var der Olivia og Tobias tilbage sten, saks, papir nu. Tobias vandt du skal tælle Olivia sagde jeg og Tobias i kor. Du skal tælle til 50, okey sagde hun

1 2 3 4....... Osv. Jeg gemte mig bag en blæksprutte og Tobias gemte sig bag skibets rat.
NU KOMMER JEG. Råbte hun. Åhh nej hun kommer nærmer og nærmer, hun er seriøst lige foran blæksprutten. Jeg har en ide jeg løber bagom hende så hun ikke ser mig. Okey  3 2 1 nu og så løb jeg alt hvad jeg kunne hen til dåsen, 1 2 3 krone for mig selv råbte jeg. Og hun kiggede hen mod mig med et set.

Tobias løb løb hviskede jeg så hun ikke kunne høre mig. Men hun så Tobias, løb løb tobias hun har se dig råbte jeg. Og de begge to løb virkelig hurtigt 1 2 3 krone for mig selv råbte han. Du skal tælle igen sagde Tobias, ja,ja sagde Olivia. Skal vi ikke lege noget andet nu. Det kan vi da godt sagde jeg, nej det gider jeg ikke sagde Tobias. Jo Tobias vi kan lege gemmeleg igen bagefter sagde Olivia.

Jeg har faktisk ikke lyst til at lege mere. Jeg går over til mor nu, jeg vil med sagde de i kor. Okey kom så går vi op af trapperne sammen. Da vi var kommet op af trapperne gik vi ind i vores værelse. Hvad er klokken spurgte jeg min Mor, Den er 00.00. Omg den er meget, jeg går i seng nu sagde jeg til min mor. Ok godnat skat, godnat mor..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Turen til frankrigWhere stories live. Discover now