Karakter Tanıtımı

32 1 1
                                    

Merhaba bu bölümü  ekstradan yazıyorum çünkü  eğer  karakterleri unutursanız  bu sayfaya dönüp  bakabilirsiniz . Ana karakterlerden başlayalım . Sadece.Ana.karakterleri anlatıyorum çünkü yeri geldikçe diğerlerini size anlatacağım  Karakterlerin hepsi lise son sınıf öğrencisi .

Ji Min A

Jimin hikayenin asıl ana karakteri .
Uzun siyah saçları var . Uçları pembeye boyanmış . Uzun ince güzel ve gerçekten mükemmel bir fiziği  var . Gözleri yeşil . Paten sürmeye , resim yapmaya ve dans etmeye bayılıyor . Bu konularda da oldukça başarılı . Derslerinde başarılı bir kız . Tabii ki de her kız gibi hoşlandığı bir çocuk var. Sevdiği bey ile aynı sınıfta . Sanki o da jimin'e karşı birşeyler hissediyor gibi .

Kim Chan Mi

Jimin'in en iyi arkadaşı . Huy olarak jimin ' e benziyor . Onun da kızıl beline dökülen uzun saçları var . Gözleri kahverengi . Derslerinde orta derecede başarılı bir öğrenci  . Hobileri spor çalışmak , evcil hayvanıyla vakit gecitrmek ve her türlü spor yapmak . Fiziği yerinde bir kız . Beslenmesine çok dikkat eder. Bazen jimin'i spor yapmak için zorlar . Chanmi birinden hoslanmadigini üsteliyor ama herkes biliyor ki saklıyor  .

Iron
Üç yakın arkadaşın tek erkek kankasi .
O da vücut çalışan bir erkek .Gözleri mavi renk . Dersleri orta derecede başarılı . Sevdiği biri yok . Gerçekten yok . Kızlar bunu öğrenmek için herşeyi denediler . Yok deyince de her türlü yemini ettirdiler artık eminler sevdiği biri yok . Kesinlikle !!!!! Hobileri vücut çalışmak , paten sürmek ve duvar resmi yapmak . Bulduğu her duvarı ertesi gün boyar !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİNEMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin