Öykü ve Selim ayrı banklarda oturuyor ve birbirleriyle hiç konuşmuyorlardı .Öykü'nün gözlerinden yaşlar süzülüyor ama kendini tutuyordu Selim de aynı şekilde bu kararı nasıl verdiğini düşünüyordu ama bunu yapmak zorundaydım. Çünkü çok tartışıyorlardı aynı evin içinde mutlu değillerdi. Çocukları bundan çok etkileniyordu. Mübaşirin sesini duydular ve ikisi de irkilidiler.Işte zamanı gelmişti yaşadıkları 10 yılı dakikalar sonra geride bırakacaklardı. İkisi de avukatların yanına geçip oturdular hakim geldi ve davayı açtı önce Öykü'nün avukatı konuşmaya başladı ama Öykü konuşulanların hiçbirine dinlemiyordu Çünkü aklından geçirdiği onca mutlu anı onun kafasını meşgul ediyordu. Hakimin Öykü'ye seslenmesiyle Öykü irkildi ve hakim sordu ."Siz Öykü Hanım Selim Bey den boşanmak istiyor musunuz?" Öykü durdu ve Çok üzülerek ve gözyaşlarını tutamayarak sadece" evet" diyebildi. Selim'in avukatı ayağa kalktı ve konuşmaya başladı Selim bütün konuşulanları pür dikkat dinliyordu .Çünkü dinlemediği zaman mutlu anlarına hatırlayıp üzüleceğini biliyordu sıra Selime gelmişti. Hakim sordu "Siz Selim Bey Öykü hanımdan boşanmak istiyor musunuz" Selim kararlı gözlük gözükmeye çalışarak "evet" dedi ve hakim ayağa kalkmaya davet etti vekararı açıklamaya başladı" karar verilmiştir yeni Türk Medeni Kanunu'nun 162 nci maddesine dayanarak tarafların boşanmasına ve çocukların velayetinin annesi Öykü hanıma verilmesine iki çocuk için Selim Bey'in 2500 TL nafaka ödemesine karar verilmiştir ."dedi. Öykü salondan çıkmak için Selim'in gitmesini bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma
RomanceHer hikaye bir aşkın nasıl geliştiğine ve nasıl mutlu sonla bittiğini anlatır ama benim hikayem böyle olmayacak. Bir kadın ve bir erkeğin ayrıldıktan sonra neler yaşadığını ve neler yaşayacağını anlatacağım sizlere.