Prolog

357 21 2
                                    

No to na początek trochę o mnie. Mam 15 lat. Jestem wysoką brunetką. Mam straszą siostrę, która ma na imię Angelika. Ona jest wysoką blondynką.
A teraz jeszcze trochę o mnie. Nigdy nie miałam problemów ale od jakiegoś czasu moje życie zaczęło się walić. Rodzice się rozwodzą, jestem bita, wyzywana i jeszcze więcej. Staram się, żeby nikt tego nie zuważył. Nie chce, żeby się nademną rozczulali. Moje problemy w szkole zaczęły się w podstawówce. Teraz juz jestem w 2 gimnazjum i dalej jest tak jak było poza tym, że mam więcej ran. Z każdym kolejnym dniem jest ich więcej. Krew, szpital i znowu krew. Tak dzień w dzień. Wszystko zaczęło się tak z głupiego powodu.

~20 maja~
-Księżniczko zostaniesz moja dzewczyną? - zapytał mój najlepszy kolega. Max jest najprzystojniejszym chłopakiem w szkole. Jest o rok starszy ode mnie.
-Max lubie cię ale wole, żebyśmy zostali przyjaciółmi
-Ty suko! Ośmieszyłaś mnie właśnie przed połową szkoły! Zapłacisz mi za to! - wykrzyczał zły i mocno uderzył mnie w brzuch. Upadłam. Zaczął mnie kopać. Wszędzie krew. Straciłam przytomność.

~

Tak to się zaczęło. Raz gdy siedziałam w pokoju bez nadziei moja jedyna koleżanka zaproponowałam mi, żebym założyła sobie konto na kik'u i tak wszystko się zaczęło.

Need help 'Kik' |Bars and melody| [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz