Uzun bir yolculuktan sonra sonunda yazlıktayız.Adanadan Antalya'ya gelir gelmez eşyalarımı yerleştirdim.Hemen sonra sitede ki arkadaşlarımı aradım.Dolabımda kot şort ve beyaz t-shirt bulunca hızlıca alıp giyindim.Anneme de haber verip evden çıktım.Sanırım yazlığın en sevdiğim yanı buydu. Bir çok arkadaş,eğlence... Gerçekten özlemişim bu ortamı.Enes,İrem ve Mustafa da geldikten sonra planlar yapmaya başladık.Açıkçası evde oturmaya hiç niyetimiz yoktu.Orada ki bir parkın çimlerine oturduktan sonra Enes gitarını çıkardı ve eğlencenin sınırını aşmıştık. Bağıra bağıra şarkı söylemeler,yüksek sesle gülmeler.. Daha sonra biraz konuştuktan sonra siteye geri döndük.Sitenin arkasında olan kafeteryada oturduk ve bir şeyler atıştırmaya başladık.O an iremle göz göze geldiğimizde aynı şeyleri düşünüyorduk.Havuza girmek fena fikir değildi.Hatta bu plana arkadaşlarında dahilse mükemmel bir fikir.Bizimkilere söyledikten sonra herkes havuz için hazırlanmaya gitti.Ardından hemen güneşlendik ve "Havuz zamanı" diye bağıran Mustafayı da suyun içine düşürdük.Sonra hep birlikte arkasından atladık.Bize eşlik eden şarkıyı duyunca kısa bir süre şaşırdım.Çünkü bu şarkı 2 yıl önceki hoşlandığım birinin en sevdiği şarkıydı.Ne zaman bunu dinlesem aklımın bir köşesinden yine o geçerdi.Beni sevmediğini,beni sevemeyeceğini bildiğim halde vazgeçemediğim biriydi o,Berk.Ona olan ilgilimi çok kullandı ya da şöyle söylemeliyim ki o beni kullandı.Bunu bile bile hâlâ bende yeri olması aptallık.Bizimle geçirdiği vakitleri hatırladıkça üzülüyorum.Akşamları hep toplandığımız bir yer vardı.Sahibiymiş gibi davrandığı boş bir bina.Düşünüyorum da özlemişim ama buralara hiç gelmeyecek olması beni hep fazla üzdü.Tam duygularıma esir olduğum o an da İrem"Sarya iyi misin?"dedi.O da farkındaydı her şeyin aslında."İyiyim,iyiyim" dedikten sonra eğlencemize devam ettik.Zaten bir şekilde aklımdan çıkarmam lazımdı.İrem"Hadi gelsene"dedi.Hâlâ küçük çocuklar gibi havuzun etrafında koşturuyorduk.Arkamdan birinin itmesiyle kendimi yine havuzun içinde buldum.O an hangisinin beni ittiğini göremesem de hiç umursamadan devam ettim.Suyun yüzeyine çıktığımda etrafına bakındım.Kimseyi göremeyince şaka yaptıklarını düşünüyordum.Hava da kararmıştı.Aslında biraz da korkmuştum.Tam havuzdan çıkacakken sağ ayağımı kavrayan bir şey olduğunu farkettim.Daha sonra yükselen çığlıklarımla bizimkiler geldi.Onlar geldiklerin de ayağımı daha rahat sudan çektim.Korkuyla onlara "Bu yaptığınız şaka hiç hoş değil"dediğimde "Ne şakası?" diye cevap verdiler.Bu olay benim için çok ağırdı.Hatta dayanamayıp ağlamaya başladım.Beni hem korku hem de panik sarmıştı.Peki ya ayağımdan tutan kimdi?