Hakkında

136 13 17
                                    

Kalp kırıklığı hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Bazılarımız onun sayesinde öğrenirken, diğerlerimiz başarısız oluyoruz. Bazılarımız kırık kalbi onarırken, diğerlerimiz bununla yaşıyoruz. Ama kırık bir kalple, çökmüş bir ruhla ve sadece hatıralarla yaşamak hiç bir zaman kolay olmuyor. Birini sevince onun her zaman yanında olmasını istiyorsun, ama konu aşk olunca her şey o kadar kolay olmuyor ve olmayacak da.
Bu, geçen bir yıl boyunca kırık bir kalbi ve sevdiğinden kalan hatıralarıyla yaşayan bir kızın hikayesi. O,  kendini onarmak ve onu aklından silmek için mümkün olan her şeyi yaptı. Ama unutmak, sen birini sevmediğinde kolay olur. Ama eğer yaparsan, belki de unutmak senin için en uygunu olmaya bilir.
Sayısız teşebbüslerden sonra o, hisslerinden, acıdan, kızgınlıktan kurtulmaya karar verdi, bir tek sevdiğine söyleyebilseydi...

                              Not

Aşk sadece 3 harfden oluşan bir söz değil, o mutlulukla, ıstırapla, acıyla, vaatlarla ve kalp kırıntılarıyla dolu bir okyanusdur. Kimse bunları yaşamadan aşkı yaşayamaz ve bazen en zor durumlardan ve dayanılmaz acılardan sonra bile, hakettiniğin aşka layık görülmezsin. Sevdiğin seni terkedince yalnızca ruhunun bir parçasını alıp götürmekle yetinmez, aynı zamanda seni sadece hatıralarla yaşamak zorunda bırakır. Senin onları düşünmekten başka yolun yoktur, onun davranışlarını, birlikte geçirdiğiniz günleri ve sonra ağlamanı... Hayatının bir dakikası bile olsa, onunla geçirdiğiniz en küçük anıları bile hatırlarsın...

                         Epigrafi

Ne olursa olsun, senin bir şeylere ne kadar çok, sık ve yakından dikkat etmen önemli değil, bazen insanlar sadece giderler. Aynı bunun gibi...
                                           Cecilia Ahern

Mesafelerle ilgili en korkunç şey onun seni özlediğini  mi, ya da unuttuğunu mu bilememen...
                                         Nicholas Spark

Sen birini çok fazla seve bilirsin, ama onu özlediğin kadar asla sevemezsin...
                                                 John Green

Bildiğiniz gibi hikayeyi ben yazmıyorum sadece çeviriyorum. Hikayeyi yazan _luvyourself çok teşekkürler. Kendisinden izn alıp çeviriyorum.
Umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım varsa, çok özür dilerim. Elimden geldiği kadar güzel çevirmeye çalışıyorum. Bu benim ilk çalışmam :)
Teşekkürler, sevgiyle kalın.

I wish I could tell you (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin